Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door Marry »

Scoupy Scanner; nieuw in de app!

De scanner in de app is vernieuwd!
Scan speciale Scoupy-actiecodes om toegang te krijgen tot unieke acties in de app!
Scan de streepjescode van een actieproduct om te controleren of je het juiste product hebt.


Hoe kun jij gebruik maken van de verbeterde Scoupy Scanner?
Update je app, of download deze als je hem nog niet hebt! Zie je advertenties, posters, winkelmaterialen, etc. met een Scoupy-actiecode (QR-code)? Dan scan je die code en ontvang je een 'exclusief voor jou' coupon. Met deze coupon kun je gebruik maken van de actie!
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door ner »

Heb deze mail ook gekregen van Scoupy, maar vraag mij af waar ik in dan in de winkel dan zo'n QR code kan vinden om te scannen. En vanaf wanneer vinden wij dan die QR codes?
indy777
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:00

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door indy777 »

ner schreef:Heb deze mail ook gekregen van Scoupy, maar vraag mij af waar ik in dan in de winkel dan zo'n QR code kan vinden om te scannen. En vanaf wanneer vinden wij dan die QR codes?
Dat vroegik me ook af
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door Chrisje9999 »

Volgens mij vind je straks zo'n code op een folder of in de krant of TV of mail en als je die scant krijg je een speciaal voor jou actie op je telefoon.
Cool
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 21 sep 2016, 18:25

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door Cool »

Ik heb ooit in een programma gehoord dat ze je via je mobiel kunnen volgen en je dan berichten kunnen sturen waar iets in de aanbieding is! :shock:
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door Marleen »

Ik heb geprobeerd mijn fles rivella van de Jan Linders scoupy actie te scannen. Dat moet altijd via de site van JL. Ik hoopte dat t via die scanner dan ook via de app kon, maar helaas dat werkte niet.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door BabsMeijers »

Marleen schreef:Ik heb geprobeerd mijn fles rivella van de Jan Linders scoupy actie te scannen. Dat moet altijd via de site van JL. Ik hoopte dat t via die scanner dan ook via de app kon, maar helaas dat werkte niet.
Ik denk dat het niet werkte omdat de actie al in de scoupy app staat. Die scanner is bedoeld voor acties van de scoupy die nog niet in de app staan en als je dan zo'n code of iets scand krijg je een speciale exclusief voor jou coupon in de scoupy app.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door Marleen »

BabsMeijers schreef:
Marleen schreef:Ik heb geprobeerd mijn fles rivella van de Jan Linders scoupy actie te scannen. Dat moet altijd via de site van JL. Ik hoopte dat t via die scanner dan ook via de app kon, maar helaas dat werkte niet.
Ik denk dat het niet werkte omdat de actie al in de scoupy app staat. Die scanner is bedoeld voor acties van de scoupy die nog niet in de app staan en als je dan zo'n code of iets scand krijg je een speciale exclusief voor jou coupon in de scoupy app.
Hij staat juist niet in de app. Dat is de reden dat ik het probeerde via de scanner. Je moet de acties van Jan Linders altijd via www.janlinders.nl/gratis terug vragen
sandra
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 01:09

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door sandra »

Voor mij is de lol met de vernieuwde app eraf. Ik ben afgehaakt en heb mijn account opgezegd. Hoop dat er nog wel leuke acties buiten de app komen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Nieuw Scoupy scanner( info topic)

Bericht door AmeGrunn »

sandra schreef:Voor mij is de lol met de vernieuwde app eraf. Ik ben afgehaakt en heb mijn account opgezegd. Hoop dat er nog wel leuke acties buiten de app komen.
De 'nieuwe' stijl van de app is echt waardeloos. Wie kwam op het idee om de taskbar naar onderen te plaatsen? Graag weer terug naar de oude indeling.
Plaats reactie