Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Bericht door Chrisje9999 »

Beleg de pizza met 4 ons wokgroenten, 2 ons gehakt of kip (voorgebakken) en geraspte kaas en dan eten we die met 2 personen op.
Annett schreef:Ik had de pizzasnijder ook mee naar de kassa genomen en vooraf aan de cassiere gevraagd of die er gratis bij zit, omdat het niet duidelijk aan het schap stond. Eerst zei ze, ik denk het wel, maar het bedrag van 4,99 Euro ging niet eraf. Toen zei ze dat het waarschijnlijk een oude actie was....heb de pizzasnijder met rekkane van Jan erop voor dat geld niet meegenomen...

Voor hoeveel mensen is die pizza eigenlijk bedoeld, kon zo snel niets op de verpakking vinden en vond het op het bakblik tegenvallen. Op de foto leek het veel groter.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Bericht door kuikentje »

Wj hebben het met z'n tweeën opgegeten en dat was een prima hoeveelheid
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Bericht door testpiet »

Hij is wat smaller dan de bakplaat die je in de oven van een fornuis schuift(je kunt hem eventueel nog met de deegroller uitrollen). Voor 2 volwassenen prima te doen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb zelf een mini oven en heb de pizzadeeg in twee moeten delen om hem te kunnen bakken.
Prima te doen.
Voldoende voor twee volwassenen.
Yakki
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 06:32

Re: Scoupy: gratis Jan pizzadeeg met tomatensaus

Bericht door Yakki »

AFGELOPEN - JAN pizzadeeg met tomatensaus
De JAN pizzadeeg geld-terug-actie is afgelopen. Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 27-10-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
Plaats reactie