Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door ner »

Annett schreef:
Famke schreef:
eva91 schreef:Waar kan ik meer informatie over de actie vinden? Ik zie het niet op de link http://www.pageschoon.nl
Mogelijk is hij van de site gehaald, omdat de actie t/m 30 april en/of zolang de couponvoorraad strekt volgens de voorwaarden.

Op de coupon zelf staat insturen t/m 30 juli 2018, maar in de actievoorwaarden inderdaad t/m 30 april 2018....Ze weten het zelfs ook niet blijkbaar... :lol:
Oh jee, ik heb de kortingsbon thuis nog liggen met de geplakte streepjescodes, nog niet op de post gedaan.
Als je de kortingsbon al hebt uitgeprint kun je deze toch nog wel opsturen (zal voor de zekerheid dan maar voor 30 april 2018 aanhouden)?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Famke »

Ik zou inderdaad ervoor zorgen dat hij snel op de post gaat. Better safe then sorry.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door ikka »

In principe staat het er wel goed.
Coupons te verkrijgen t/m 30 april of couponvoorraad op.
Insturen t/m 30 juli.
Maar of ze zich daar aan houden?
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door B2B »

Bij de vorige actie was ik ook vrij laat met insturen. Coupon was al wel verdwenen van de site.
Maar na een mailtje als antwoord gekregen dat de actie tot einddatum op de coupon gelde.
Dat alleen de coupon niet meer aangevraagd kon worden.

Dus ik denk dat ze het nu ook goed omschreven hebben
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Alwiene »

De 23e € 1,59 ontvangen, maar de € 4,09 ontbrak, net maar eens gebeld, maar kreeg te horen dat ik moest mailen. Dat nu dus maar gedaan, hopelijk gaan ze het oplossen zonder 4 telefoontjes en 5 mailtjes hihi. Irritant man, ze doen als zo ouderwets en het dan ook nog eens niet in 1x goed doen.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Lois »

Hier hetzelfde wel het vochtig toiletpapier maar geen wc papier.
Vervelend dat je daar weer achteraan moet, heb ze ook gemaild.
Groetjes, Lois
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Marie-Louise »

Ik ook alleen de 1,59 terug, vrijdag gebeld, maar ik moest ook mailen. Gisteren antwoord via de mail van ze gehad dat ze het uit gaan zoeken.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Alwiene »

Hier ook vandaag een mailtje terug dat ze het uit gaan zoeken, ben benieuwd..
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

kreeg bericht met als inhoud `streepjescode is helaas niet geaccepteerd omdat deze niet deelnemend was`

ik had pak van 12 ipv 9 rollen gekocht.

Mocht iemand het nodig hebben ,bij deze een deel van de actie voorwaarden.

3. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier.
De vergoeding bedraagt €1,79 voor Page Kussenzacht 4 rol, € 2,79 voor Page Kussenzacht
6 rol, € 4,09 voor Page Kussenzacht 9 rol. Mocht je een pak Page Kussenzacht of Page Kussenzacht
Design gekocht hebben met een inhoud van meer dan 9 rollen, dan ontvang je ook een
vergoeding van € 4,09. Voor Page Fresh Vochtig toiletpapier is de vergoeding € 1,59 en € 1,75
voor een andere variant Page Vochtig toiletpapier. Alleen volledige inzendingen worden
geaccepteerd
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door Marie-Louise »

Bij mij net zo maar we zijn nu een dag of 10 verder en nog niks gehoord. Heb ze gisteren maar weer even gemaild.
Plaats reactie