Gratis producten en voordeel bij Megafoodstunter vlees- en broodpakketten

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Gratis producten en voordeel bij Megafoodstunter vlees- en broodpakketten

Bericht door testpiet »

De Megafoodstunter is terug, alleen in een andere vorm zoals het vroeger was op de markt of hun winkels. Ze zijn opnieuw begonnen en rijden door het hele land met een truck, waar je de bestelling kunt afhalen. Als ze meer likes krijgen op de facebookpagina, dan krijg je regelmatig extra gratis producten bij je bestelling. De pakketten veranderen regelmatig van samenstelling. Ze verkopen geen losse producten, allen pakketten die heel gevarieerd zijn, maar het is wel ontzettend veel. Soms is het handig om samen te doen met famielie, buren of vrienden, want je moet wel een grote vriezer hebben. Wij hebben 1x een pakket gekocht en het is best goed spul en het past net in een grote vriezer. Ze hebben nu een paasbroodpakket voor € 50,00 en een groot pakket met vlees, brood, aardappelproducten en kip en ijs voor € 100,00
Laatst gewijzigd door testpiet op ma 26 mar 2018, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door UtrechtseBert »

Link werkt niet.
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door testpiet »

UtrechtseBert schreef:Link werkt niet.
Als je ingelogd bent op face book plak dan in de zoekbalk: Megafoodstunter-20-on-TOUR
Dan kom je gelijk op hun site met een afbeelding van een truck met witte oplegger
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door Annett »

Wel hele grote pakketten en je kunt de producten niet zelf kiezen, ben benieuwd of het aanslaat. Eigenlijk alleen samen met anderen te doen.
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door testpiet »

Ze zijn al een tijdje bezig. De allereerste keer kon je nog wel los kopen, wat wij ook hebben gedaan. Een paar weken later hebben we toch een pakket gekocht. Je krijgt dan gemiddeld 10 dozen, die van de broodjes zijn het grootst. Maar als je de zakker eruit haalt, dan kun je het aardig kwijt in een vrieskist. Ik haal het op in Apeldoorn, heb het vermoeden dat dit het vaste vrieshuis is van ze. Maar hier kun je alleen op een vaste tijd terecht die vermeld word op facebook. De rest gaat via een strak rijschema. Je bestelling word netjes in een soort rolcontainer gedaan die je naar je auto kunt rijden en dan terug moet brengen.
Alberto
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 15:25

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door Alberto »

beetje misleidend hoor ,pakket van 100 euro voor 50 euro, noem ik niet gratis en wat moet ik met zoveel brood?
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door testpiet »

Alberto schreef:beetje misleidend hoor ,pakket van 100 euro voor 50 euro, noem ik niet gratis en wat moet ik met zoveel brood?
Het speciale paasdagen brood pakket kost normaal € 250 en nu dus maar € 50
Dit pakket hebben ze de 21e extra toegevoegd.

Normaal zijn het pakketten van een minimale waarde van € 350 voor € 100 met vlees, kip, aardappelproducten etc en daar krijg je dan 10 kilo spareribs gratis bij of ijsjes. Maar wat je er gratis bij krijgt is altijd weer een verrassing, elke vrijdag maken ze de nieuwe lijst bekend met wat er in zit.

Vanmorgen kon je dozen croissants kopen voor maar € 5 in Apeldoorn (ham kaas en chocolade)
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Megafoodstunter met gratis produkten

Bericht door Miranda »

Zooo dure pakketten!? En ik denk dat de meesten geen vrieskist hebben maar alleen een paar lades dus kun je dit nooit kwijt.

Ik begrijp ook niet wat nou de gratis producten zijn?

Lijkt mij hier eigenlijk niet echt op z'n plek in dit geval.
Plaats reactie