The Insiders acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: The Insiders acties

Bericht door Annett »

Duss schreef: ma 03 dec 2018, 22:46 Vraagje, ik heb op 28-11 een mail van ups gekregen dat mijn tex mex pakket waarschijnlijk 29-11 bij mijn ophaalpunt zou zijn. Ik heb echter nooit een bericht gekregen dat hij daar is aangekomen. Als ik in ups zoek op mijn tracking nummer staat er label craeted, maar nog niet verstuurd en bezorgd. Hebben jullie het pakket al wel op kunnen halen?
Er stond in mijn Insider mailtje dat ik het pakket vanaf 6/12 kan verwachten, als het goed is krijgen wij dan nog een mail.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: The Insiders acties

Bericht door Marleen »

hoihoi schreef: ma 03 dec 2018, 17:44 hoi hoi

Het lijkt wel sinterklaas... nieuwe douchekop van Grohe, Gratis Philps strijkijzer, Santa Maria pakket , gratis la vache qui rit. griekse yoghurt. dank u sinterklaasje

Mag je de strijkijzer van Philips echt houden :o ? Ik ben nu voor het eerst geselecteerd als insiders tester en ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten.
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: The Insiders acties

Bericht door Natasja79v »

Marleen schreef: di 04 dec 2018, 07:51
hoihoi schreef: ma 03 dec 2018, 17:44 hoi hoi

Het lijkt wel sinterklaas... nieuwe douchekop van Grohe, Gratis Philps strijkijzer, Santa Maria pakket , gratis la vache qui rit. griekse yoghurt. dank u sinterklaasje

Mag je de strijkijzer van Philips echt houden :o ? Ik ben nu voor het eerst geselecteerd als insiders tester en ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten.
Ja het strijkijzer mag je houden. Wel overal de reviews plaatsen waar ze graag willen. Maar die mag 100% eerlijk zijn, ook als dingen tegenvallen. Wanneer je alles goed doet, dan maak je de volgende keer ook weer meer kans. Als je niks invult aan reviews, wordt je de volgende keer vast veel minder snel geselecteerd.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: The Insiders acties

Bericht door Marleen »

Natasja79v schreef: di 04 dec 2018, 08:07
Marleen schreef: di 04 dec 2018, 07:51
hoihoi schreef: ma 03 dec 2018, 17:44 hoi hoi

Het lijkt wel sinterklaas... nieuwe douchekop van Grohe, Gratis Philps strijkijzer, Santa Maria pakket , gratis la vache qui rit. griekse yoghurt. dank u sinterklaasje

Mag je de strijkijzer van Philips echt houden :o ? Ik ben nu voor het eerst geselecteerd als insiders tester en ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten.
Ja het strijkijzer mag je houden. Wel overal de reviews plaatsen waar ze graag willen. Maar die mag 100% eerlijk zijn, ook als dingen tegenvallen. Wanneer je alles goed doet, dan maak je de volgende keer ook weer meer kans. Als je niks invult aan reviews, wordt je de volgende keer vast veel minder snel geselecteerd.
Wow! Dat vind ik echt heel tof. Yess nieuwe strijkijzer! :D bedankt voor de toelichting.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Ik ben gekozen voor de Purina Beyond campagne!
Net het bericht gekregen.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: The Insiders acties

Bericht door Lia »

Ik ook!
Leuk voor mijn hond,ben benieuwd maar die van mij eet alles.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Nieuwe Insiders actie, Starbucks Chilled Classics plantaardig! Inschrijven t/m 26 april.

https://www.theinsidersnet.com/nl-nl/ca ... ylatte.htm
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Ik ben voor de Starbucks gekozen! Volgens de e-mail kan ik vanaf 13 mei een bericht ter ophaling verwachten.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: The Insiders acties

Bericht door Miranda »

Leuk ik mag ook meedoen met de Starbucks.
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: The Insiders acties

Bericht door prinses18 »

ik mag ook testen.
Plaats reactie