Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door ikka »

Boodschappen Bingo Kassabon insturen
Koop de merken of producten op de bingokaart en upload je kassabon. Speel voor één volle rij en één volle kaart, krijg direct een 100% cashback-coupon en maak kans op mooie prijzen! Geldig t/m 24-06.

Ook via de website nu.

https://campaign.scoupy.nl/bingo?u=8512 ... 5d3b6096a1

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze kan alleen in de app.
Onderstaand de banner.
Afbeelding


Hallo,

Dit keer hebben we een hele bijzondere Sneak Preview! Samen met een groep enthousiaste Scoupy-gebruikers ben jij geselecteerd om ons nieuwe spel, 'Scoupy Boodschappen Bingo' te testen! (LET OP: testen kan alleen in de Scoupy-app).

Wat is Scoupy Boodschappen Bingo?
Maak jouw persoonlijke bingokaart vol door de afgebeelde producten of merken te kopen. Upload je kassabon en vink één voor één de producten af. Heb je één rij vol? Dan krijg je direct 100% cashback op een fles Rivella Koolzuurvrij! Heb je jouw hele bingokaart vol? Dan maak je kans op één van de 5 Scoupy boodschappenboxen, één van de 3 Inventum Airfryers én op de fantastische hoofdprijs: 1 minuut gratis winkelen!
Open snel de Scoupy-app om mee te doen!
Jouw eerste indruk met ons delen? Graag! Dan kunnen wij indien nodig, dingen verbeteren voordat de Boodschappen Bingo gelanceerd wordt. Het kost slechts 3 minuten van je tijd. Alvast bedankt!

Scoupydoei!
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo

Bericht door irisvm »

Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo

Bericht door Miranda »

irisvm schreef:Merken
Afbeelding


https://afbeelding.im/AVk5Gv4R
Wat raar dat Senseo er tussen staat. Daar heb je niets aan als je niet ook een senseo apparaat heb. Niet helemaal eerlijk mijn inziens om geen algemene product merken te nemen zodat iedereen wel een kans heeft om de kaart compleet te maken.

Ik ben niet uitgekozen overigens. Maar koffie is afhankelijk van welk apparaat je in huis hebt dus dat vind ik voor zo'n bingo bon die je vol wil hebben heel raar. Een GTA daarvan is prima natuurlijk.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door ikka »

Nu actief voor iedereen, ook op de website.

Ik heb ook geen Senseo. Inderdaad raar, kan ook geen kaart vol maken.
Ik doe niet mee overigens.
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door Natasja79v »

Ik snap wel dat ze bepaalde producten kiezen hoor. Zo komen die natuurlijk extra in the spotlight. Worden die extra verkocht.
En tja, geen senseo. Ach, zijn vast ook mensen die geen eieren eten. Of andere producten.
Je hoeft niet mee te doen, het kan.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo

Bericht door tequilacin »

Miranda schreef:
irisvm schreef:Merken
Afbeelding


https://afbeelding.im/AVk5Gv4R
Wat raar dat Senseo er tussen staat. Daar heb je niets aan als je niet ook een senseo apparaat heb. Niet helemaal eerlijk mijn inziens om geen algemene product merken te nemen zodat iedereen wel een kans heeft om de kaart compleet te maken.

Ik ben niet uitgekozen overigens. Maar koffie is afhankelijk van welk apparaat je in huis hebt dus dat vind ik voor zo'n bingo bon die je vol wil hebben heel raar. Een GTA daarvan is prima natuurlijk.
Ben ik het wel mee eens! En je moet niet aleen een Senseo hebben, maar voor de nieuwe varianten ook nog vaak een waar zo,n dubbele pad in kan. Ik heb dus wel een Senseo, maar geen padlader waar zo,n pads in kunnen: kosten ca. 10€!
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door BabsMeijers »

ikka schreef:Nu actief voor iedereen, ook op de website.

Ik heb ook geen Senseo. Inderdaad raar, kan ook geen kaart vol maken.
Ik doe niet mee overigens.
Ik weet niet hoe het werkt maar ik kan helemaal geen kassabon insturen voor de bingo kaart zowel via de app niet als via internet.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door ikka »

BabsMeijers schreef: Ik weet niet hoe het werkt maar ik kan helemaal geen kassabon insturen voor de bingo kaart zowel via de app niet als via internet.
Naast Boodschappen Bingo rechtsboven staat een groen vak met 'Kassabon insturen'.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door Lois »

Ik ben normaal gesproken gek op bingo, deze vind ik minder.
Groetjes, Lois
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door Miranda »

Natasja79v schreef:Ik snap wel dat ze bepaalde producten kiezen hoor. Zo komen die natuurlijk extra in the spotlight. Worden die extra verkocht.
En tja, geen senseo. Ach, zijn vast ook mensen die geen eieren eten. Of andere producten.
Je hoeft niet mee te doen, het kan.
Wij eten ook geen bananen maarja dat is onze eigen keuze inderdaad. Of je dat wel of niet haalt.

Maar dat werkt voor het merk Senseo dus anders. Dus mijn mening is nog steeds dat dat hier dan niet op thuishoort.

Maar dat doen ze natuurlijk expres zodat de kans minimaler wordt dat men een hele volle kaart haalt. ;-)
Plaats reactie