Welkomstverrassing Emté fijnproeverspas: Na besteding van de 1e 25 euro: Gratis appeltaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Welkomstverrassing Emté fijnproeverspas: Na besteding van de 1e 25 euro: Gratis appeltaart

Bericht door ikka »

https://www.emte.nl/fijnproevers/fijnpr ... ppelen.htm

Gratis welkomstverrassing
Heb je jouw FijnproeversPas gekoppeld? Dan krijg je direct inzicht in jouw gespaarde Punten. Na een eerste besteding van €25,- met jouw gekoppelde Pas ontvang je een e-mail voor een welkomstverrassing. Deze verrassing kun je bij een volgend bezoek aan jouw EMTÉ gratis meenemen!

Mijn ouders hebben sinds kort een nieuwe fijnproeverspas en kregen onderstaande mail.

U heeft zich aangemeld voor EMTÉ Fijnproevers en inmiddels voor meer dan 25 euro boodschappen gedaan met uw FijnproeversPas. Vanaf vandaag ligt daarom uw welkomstverrassing voor u klaar. U kunt bij EMTÉ de komende 10 dagen een gratis appeltaart komen ophalen
.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: Nieuwe deelnemer Emté fijnproeverspas: Na besteding van de 1e 25 euro: Gratis appeltaart

Bericht door Buijsje »

Ik kon met mijn pas gratis Almhof kwark halen, maar ja, zoals wel vaker is het schap dan leeg.
Er stond: misschien krijgen we vrijdag weer Almhof, daar schiet je natuurlijk niet veel me op als je
er op dinsdag bent.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Nieuwe deelnemer Emté fijnproeverspas: Na besteding van de 1e 25 euro: Gratis appeltaart

Bericht door Chrisje9999 »

Gisteren heb ik mijn gratis Almhof kwark opgehaald in Veghel en er was nog voldoende.
Buijsje schreef:Ik kon met mijn pas gratis Almhof kwark halen, maar ja, zoals wel vaker is het schap dan leeg.
Er stond: misschien krijgen we vrijdag weer Almhof, daar schiet je natuurlijk niet veel me op als je
er op dinsdag bent.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Nieuwe deelnemer Emté fijnproeverspas: Na besteding van de 1e 25 euro: Gratis appeltaart

Bericht door Iwan1976 »

Chrisje9999 schreef:Gisteren heb ik mijn gratis Almhof kwark opgehaald in Veghel en er was nog voldoende.
Buijsje schreef:Ik kon met mijn pas gratis Almhof kwark halen, maar ja, zoals wel vaker is het schap dan leeg.
Er stond: misschien krijgen we vrijdag weer Almhof, daar schiet je natuurlijk niet veel me op als je
er op dinsdag bent.
Bij onze EMTE hadden ze deze nieuwe Almhof variant niet in het assortiment zitten. Daarom mocht ik een andere Almhof kwark uitzoeken. Dat noem ik nog eens service! :)
Plaats reactie