Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door Marie-Louise »

Zojuist een enquete gehad van Scoupy.

Met oa de vraag : als u moet betalen voor de app waarbij er verschillende bedragen per maand werden genoemd. En ook bv voor 3 maanden 10 euro, met n aantal voordelen zoals boodschappenpakket twv 20 euro en als 1e (premium) de acties, geen verzendkosten bij pakketten .

Meer mensen dit gehad en wat was jullie reactie ?
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app.

Bericht door Sue-tje »

Ik heb deze mail niet gehad. En ik zou zeggen dat ik dan mijzelf afmeldt. Zo geweldig zijn de acties niet meer.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app.

Bericht door Marie-Louise »

Ik vind t dan ook wel veel minder aantrekkelijk worden.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app.

Bericht door Alwiene »

Ze veranderen steeds meer in firma grijpgraag en misleiding. Natuurlijk zou ik niet betalen voor die onzin. T is al lijdzaam toezien hoe ze iets wat fijn werkte laten ondersneeuwen door dingen die blijkbaar meer geld opleveren maar voor interessant zijn voor de aanbieder en niet zozeer voor mij. Ik denk dat ze zichzelf overschatten, maar misschien hoop ik dat ook wel gewoon en trappen mensen massaal in zo'n fantastische aanbieding. Je krijgt voor je 10 euro immers sowieso een 20 euro boodschappenpakket (waarschijnlijk vol met hun restanten ofzo). Zucht.
shirly1984
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 14:42

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app.

Bericht door shirly1984 »

Ik heb de enquête ook gehad en het zou om een nieuwe dienst gaan, een premiumservice waar je voor zou kunnen betalen maar ik heb aangegeven dat ik hier geen gebruik van zou maken. Een gratis boodschappen pakket ? De pakketten die ze nu aanbieden zijn niet interessant voor mij.
De kosten zouden 10 euro voor 3 maanden zijn of 30-35 voor een jaar.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app.

Bericht door Marie-Louise »

Dit is de mail:

Beste

Wist je al dat SCOUPY continu bezig is om haar aanbod en producten te vernieuwen?

Achter de schermen zijn we momenteel druk bezig met iets nieuws en wij zijn dan ook reuze benieuwd naar jouw mening! Want alleen met de feedback en ervaringen van onze trouwe gebruikers kunnen wij onszelf steeds verbeteren.

Wij hopen dat je een paar minuten vrij wilt maken voor het beantwoorden van een aantal vragen, zodat SCOUPY nóg beter aansluit bij de wensen van onze gebruikers. Doe je mee?
Ja, ik geef mijn mening graag!
Scoupydoei!

PS Het onderzoek wordt uitgevoerd door hettestpanel.nl.

En als het goed is hier de link : https://hettestpanel.nl/vragenlijsten/s ... emium/4184
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door aktie »

Ik zou dan niet mee doen. vind het veel geld en vaak zitten in boodschappenpakketten dingen die je niet gebruikt.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door irisvm »

Ik heb ook gezegd dat ik daar geen gebruik van zou maken. Denk ook maar weinig mensen.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door kuikentje »

Ze zijn echt gek geworden :shock:
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door ronaldo »

Ook die enquête gehad, geen interesse om te betalen.Vanaf maart 2015 wel al meer dan €300,00 aan refund ontvangen.
Plaats reactie