Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Lia »

Ik heb er ook 10 uur op moeten wachten.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Lia »

AmeGrunn schreef:De Maggi sauzen actie is afgelopen. Je kan nog kassabonnen met datum van 22/08/2018 inleveren.

Die actie ging supersnel! :o
Huhhh..bij mij staat de balk nog op groen
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Scupy Traag ? of

Bericht door Marleen »

sjaak van de Hoek schreef:Ik zit nu al meer als 14 uur op goedkeuring van Scoupy te wachten .

Ligt dit aan Scoupy ? Of aan mij ( computer ) ?

Meer mensen hier last van ?

Ik hoor het graag van jullie .
Gisteren had ik de mijne ingediend om 12.45 en om 23.45 kreeg ik de goedkeuring. Misschien hebben ze daar nog de vakantiebezetting ;)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door AmeGrunn »

Ik denk eerder dat het ermee te doen heeft dat het bij deze cashbackparade alleen geheel gratis producten zijn. Daar stormt iedereen dus nu op af, en dan moeten ze zoveel aanvragen controleren, dan duurt het allemaal langer dan verwacht.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door suriboy »

AmeGrunn schreef:Ik denk eerder dat het ermee te doen heeft dat het bij deze cashbackparade alleen geheel gratis producten zijn. Daar stormt iedereen dus nu op af, en dan moeten ze zoveel aanvragen controleren, dan duurt het allemaal langer dan verwacht.
Joehoeeee, er komt geen mens bij kijken bij de controles. Alles gebeurt door de systemen. Sommige aanvragen gaan de checkbox in vanwege onduidelijke nota o.i.d. Deze aanvragen worden wel door een mens bekeken.

Dat het lang duurt kan verschillende oorzaken hebben:
*) parameters niet goed ingesteld
*) weinig processor-capaciteit
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door willy13 »

De Crystal Clear petfles cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 24-08-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Alberto
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 15:25

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Alberto »

het is de laatste tijd een beetje rommelig(onduidelijk) bij scoupy, s ochtends kijk je op hun site, staan artikelen nog beschikbaar en s middag lees je opeens dat het al een paar dagen geleden verlopen is.Mijn ervaring is na lang aandringen dat er alsnog vergoed wordt.
Plaats reactie