Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Famke »

ner schreef:Behalve de benefit hondenmaaltijd alles kunnen vinden. De ah medewerker gaf aan het merk benefit niet te kennen en het lag ook niet in de schappen.
De kruidenpasta waren allemaal met 35% kortingsticker, stond bij dat het binnenkort uit assortiment ging...vreemd
Beneful lag bij mijne in het afprijsschap en niet meer in het normale schap (heb mij gek gezocht voor 0,81 euro :roll:). Inderdaad de Santa Maria ook met afprijssticker.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door ikka »

Famke schreef:
ner schreef:Behalve de benefit hondenmaaltijd alles kunnen vinden. De ah medewerker gaf aan het merk benefit niet te kennen en het lag ook niet in de schappen.
De kruidenpasta waren allemaal met 35% kortingsticker, stond bij dat het binnenkort uit assortiment ging...vreemd
Beneful lag bij mijne in het afprijsschap en niet meer in het normale schap (heb mij gek gezocht voor 0,81 euro :roll:). Inderdaad de Santa Maria ook met afprijssticker.
Ik zag ze bij AH in het schap met 35% korting- sticker toen ik voor mijn kitten naar gedroogde kip zocht voor haar wisselende tandjes.
eekhoorn
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 20 sep 2015, 11:42

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door eekhoorn »

waar in de AH hebben jullie de Obrigado gevonden?
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door ner »

eekhoorn schreef:waar in de AH hebben jullie de Obrigado gevonden?
De obrigado ligt bij onze AH bij de gekoelde sappen. De Obrigado is al zo vaak bij scoupy geweest, dat ik die niet meer hoef te zoeken :lol:
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Alwiene »

ner schreef:
eekhoorn schreef:waar in de AH hebben jullie de Obrigado gevonden?
De obrigado ligt bij onze AH bij de gekoelde sappen. De Obrigado is al zo vaak bij scoupy geweest, dat ik die niet meer hoef te zoeken :lol:
Na de vorige keer hoef ik er ook niet meer naar te zoeken, tenzij ze er geld op toe gaan geven. Jakkes wat is dat vies. :|

Trouwens geen wonder dat de medewerker geen Benefit kent. Het spul heet immers Beneful ;)

Lag bij de AH op Zwolle stadshagen ook in t afprijsschap. Bij de Jumbo in t zelfde winkelcentrum gewoon in t schap.

Hier alles van 3 accounts goedgekeurd, maar nog niet uitbetaald.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door ikka »

Ik las dat je kokoswater ook als huidreiniger kan gebruiken :D
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door AmeGrunn »

Behalve de Beneful alles bij AH Siersteenlaan te Groningen kunnen krijgen, maar je kon wel zien dat er cashbackers onderweg waren, want van sommige producten (Obrigado, fuze tea, Santa Maria) waren nog maar enkele producten aanwezig of alleen soorten die niet populair waren.

Heb ook nog bij de Coop naar de Beneful gekeken, maar die hadden het niet. Morgen maar even naar Jumbo. Wellicht hebben die het wel.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Lia »

Bij de dekamarkt hebben ze wel de beneful.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door AmeGrunn »

Lia schreef:Bij de dekamarkt hebben ze wel de beneful.
Ik woon in het Noorden, en hier hebben we geen Dekamarkt en zoveel andere ketens die jullie in het Westen/Zuiden wel hebben.
Maar ik kijk verder ...

Ik heb gisteren avond alles ingestuurd, en nog altijd staat mijn aanvraag in behandeling.
Duurt allemaal best wel lang, maar dat heeft zeker ermee te doen dat de producten deze keer gratis zijn, of niet? ;)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door AmeGrunn »

Voor wie in/om Groningen de Beneful zoekt: bij de Poiesz in Groningen zijn beide soorten volop verkrijgbaar. Heb net een pakje gekocht.
Plaats reactie