GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
lupus
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 05 dec 2014, 22:32

GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door lupus »

GTA actie Jan Linders
zie blz. 10 van de folder (https://issuu.com/janlinderssupermarkte ... linders-wk)
actieperiode: 27 aug. t/m 16 sep.
ga vanaf 27 aug. voor meer informatie naar http://www.janlinders.nl/gratis
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door tequilacin »

Ik kom er toch dagelijks langs op weg naar mijn werk, en die gratis spulletjes is het enige wat ik nog bij die waardeloze winkelketen koop.
Maak je een boodschappenlijstje, en dan hebben ze gewoon de helft niet.
Dat is mij daar al veel te vaak overkomen, en dan ga je uiteindelijk elders waar je niet 2 of 3 x hoeft terug te gaan. Zelfs na beloftes van de manager, die mij producten apart zou houden, waren ze er gewoon niet. DOEI!!
Bedankt voor de vermelding! :!:
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door kareltt »

tequilacin schreef:Ik kom er toch dagelijks langs op weg naar mijn werk, en die gratis spulletjes is het enige wat ik nog bij die waardeloze winkelketen koop.
Maak je een boodschappenlijstje, en dan hebben ze gewoon de helft niet.
Dat is mij daar al veel te vaak overkomen, en dan ga je uiteindelijk elders waar je niet 2 of 3 x hoeft terug te gaan. Zelfs na beloftes van de manager, die mij producten apart zou houden, waren ze er gewoon niet. DOEI!!
Bedankt voor de vermelding! :!:
Jammer om te horen. Maar het is zeker niet de gehele winkelketen wat mij betreft. Onze Jan Linders heeft altijd een goede voorraad. Het is dat er ook een Lidl in de buurt zit anders zou ik daar al m'n boodschappen doen.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door Deezers »

Hier een groot filiaal maar ook elke keer geen idee wat er wel op voorraad is als je komt. Ariel pods tot het plafond maar simpele producten de hele week op. Folderproducten kan je tegoedbon voor vragen maar de gratis acties niet. Toch zonde als je elke keer voor niks komt. JL zit hier ook niet om de hoek dus kom er niet graag buiten de acties om.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door ikka »

Deezers schreef:Hier een groot filiaal maar ook elke keer geen idee wat er wel op voorraad is als je komt. Ariel pods tot het plafond maar simpele producten de hele week op. Folderproducten kan je tegoedbon voor vragen maar de gratis acties niet. Toch zonde als je elke keer voor niks komt. JL zit hier ook niet om de hoek dus kom er niet graag buiten de acties om.
Lijkt me ook dat het geen zin heeft om een tegoedbon te krijgen voor de gratis acties.
De actie kan intussen bij Scoupy al afgelopen zijn. ;)
Of bedoel je de 1+1 gratis acties?
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door Meriam »

Bedankt voor de tip. Ik ben niet zo'n fan van kefir maar de sunbreaks vind ik heerlijk.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door tequilacin »

kareltt schreef:
tequilacin schreef:Ik kom er toch dagelijks langs op weg naar mijn werk, en die gratis spulletjes is het enige wat ik nog bij die waardeloze winkelketen koop.
Maak je een boodschappenlijstje, en dan hebben ze gewoon de helft niet.
Dat is mij daar al veel te vaak overkomen, en dan ga je uiteindelijk elders waar je niet 2 of 3 x hoeft terug te gaan. Zelfs na beloftes van de manager, die mij producten apart zou houden, waren ze er gewoon niet. DOEI!!
Bedankt voor de vermelding! :!:
Jammer om te horen. Maar het is zeker niet de gehele winkelketen wat mij betreft. Onze Jan Linders heeft altijd een goede voorraad. Het is dat er ook een Lidl in de buurt zit anders zou ik daar al m'n boodschappen doen.
Nou, vanmiddag stond ik met de buurvrouw te vertellen die toevallig net terug kwam van die Jan Linders. Ook zij begon te klagen over die zaak: ze was deze weel al 3 x geweest voor de panini,s uit de folder die uiteraard weer eens niet geleverd waren... Ook de spareribs en de rijstevlaai waren er weer niet. Wat een ramp die Jan Linders.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door Meriam »

tequilacin schreef:
kareltt schreef:
tequilacin schreef:Ik kom er toch dagelijks langs op weg naar mijn werk, en die gratis spulletjes is het enige wat ik nog bij die waardeloze winkelketen koop.
Maak je een boodschappenlijstje, en dan hebben ze gewoon de helft niet.
Dat is mij daar al veel te vaak overkomen, en dan ga je uiteindelijk elders waar je niet 2 of 3 x hoeft terug te gaan. Zelfs na beloftes van de manager, die mij producten apart zou houden, waren ze er gewoon niet. DOEI!!
Bedankt voor de vermelding! :!:
Jammer om te horen. Maar het is zeker niet de gehele winkelketen wat mij betreft. Onze Jan Linders heeft altijd een goede voorraad. Het is dat er ook een Lidl in de buurt zit anders zou ik daar al m'n boodschappen doen.
Nou, vanmiddag stond ik met de buurvrouw te vertellen die toevallig net terug kwam van die Jan Linders. Ook zij begon te klagen over die zaak: ze was deze weel al 3 x geweest voor de panini,s uit de folder die uiteraard weer eens niet geleverd waren... Ook de spareribs en de rijstevlaai waren er weer niet. Wat een ramp die Jan Linders.
Wat vervelend. Ik heb die ervaring in Eindhoven niet, gelukkig...
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door Deezers »

Hier alleen de Naturel smaak van Kefir in overvloed aanwezig.. jammer ik wou citroen. Nu maar met de andere actie halen bij een andere winkel.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: GTA Jan Linders: Arla kefir en Sunbreaks

Bericht door Chrisje9999 »

Bij ons hadden ze meer dan voldoende Citroen met Gember en die vind ik erg lekker. Zitten kleine stukjes Gember in.
Deezers schreef:Hier alleen de Naturel smaak van Kefir in overvloed aanwezig.. jammer ik wou citroen. Nu maar met de andere actie halen bij een andere winkel.
Plaats reactie