Walibi Holland: gratis tickets bij maken van selfie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Walibi Holland: gratis tickets bij maken van selfie

Bericht door Lois »

Walibi Holland strooit met vrijkaartjes. Dankzij een nieuwe actie kunnen alle bezoekers van het pretpark een gratis entreebewijs op de kop tikken. Daarvoor hoeven ze alleen maar een selfie te maken en op social media te plaatsen.

"Als je tijdens je bezoek een foto van jezelf op social media plaatst en de locatie Walibi Holland deelt, kun je op vertoon van je bericht bij Guest Service een gratis ticket ophalen", staat in een Instagram-bericht. Zo'n toegangskaart is de rest van het jaar geldig, met uitzondering van de Halloween Fright Nights in oktober.

ZIE OOK: 10 euro korting op Halloween Fright Nights in Walibi Holland

De gastenservice bevindt zich in de Mainstreet. Er worden verder geen voorwaarden genoemd. In theorie kunnen bezoekers dus tot begin oktober dagelijks gratis terugkomen, als ze steeds een selfie plaatsen en tonen.

Walibi Holland is in september alleen in de weekenden geopend, met uitzondering van zaterdag 8 september. Dan blijven de poorten dicht vanwege een bedrijfsevenement. Het Halloween-seizoen loopt van 6 tot en met 28 oktober.

https://www.looopings.nl/weblog/10640/W ... elfie.html
Groetjes, Lois
Nackzx
Berichten: 12
Lid geworden op: di 04 sep 2018, 09:33

Re: Walibi Holland: gratis tickets bij maken van selfie

Bericht door Nackzx »

Ik kan het instram-bericht niet terugvinden waar dit in wordt gezegd. Iemand al geprobeerd?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Walibi Holland: gratis tickets bij maken van selfie

Bericht door ikka »

Nackzx schreef:Ik kan het instram-bericht niet terugvinden waar dit in wordt gezegd. Iemand al geprobeerd?
Ergens anders gelezen:

wat is die instagram pagina dan? ik kan het niet terug vinden.

Stond op Instagram Story’s. Die zie je maar 24 uur
Plaats reactie