Gratis Ras® Original van Aviko

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door tequilacin »

Zonder problemen gekocht en sávonds klaargemaakt. Aparte frietjes, maar ik vond ze zeker niet verkeerd!
Bedankt voor de tip!
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door Meriam »

Heb ze vanavond in de oven gebakken. Op zich smaakten ze wel, maar een patatje uit de frituur heeft hier toch de voorkeur.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door Miranda »

Bij AH gevonden en gekocht met mn bonuskaart erbij ging de prijs er keurig af.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door feelings »

Ik kan het helaas nergens vinden. Evengoed bedankt voor het melden Luus :D
Klompje87
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 17:06

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door Klompje87 »

Wou het bijna meenemen: 2 E-nummers en aardappeluree!!
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door arizona »

Tip van iemand die in de supermarkt werkt: je kan de bon meerdere keren gebruiken. Dus opnieuw uitprinten en nog een zak halen. En nog één... Heb zelf al 2 zakken gehaald met dezelfde bon en kreeg ze probleemloos mee.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door aktie »

arizona schreef:Tip van iemand die in de supermarkt werkt: je kan de bon meerdere keren gebruiken. Dus opnieuw uitprinten en nog een zak halen. En nog één... Heb zelf al 2 zakken gehaald met dezelfde bon en kreeg ze probleemloos mee.
Vind dit geen tip! Dit is fraude en je berpest er goed bedoelde akties mee. Je hebt je gegevens in moeten vullen toen je de bon aanvroeg. Als de supermarkt de bonnen inlevert bij Avko en er vind een controle plaats dan kan men zo achterhalen dat je misbruik hebt gemaakt van deze aktie.
AnnemF
Berichten: 32
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 15:13

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door AnnemF »

Ik had mijn man opgegeven en gevraagd om de coupon. Ik wilde gelijk twee zakken kopen. Nou ging het aankoopbedrag van de twee zakken al na 1 bon eraf. Dus de caissière gaf mij de tweede coupon terug. :D voor de volgende keer?
Famke84
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 23:35

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door Famke84 »

Bon kun je nog aanvragen en in te leveren t/m 28 December! Nog gauw even je vriezer vullen na de dure feestmaand?
marjolein
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 21:03

Re: Gratis Ras® Original van Aviko

Bericht door marjolein »

aktie schreef:
arizona schreef:Tip van iemand die in de supermarkt werkt: je kan de bon meerdere keren gebruiken. Dus opnieuw uitprinten en nog een zak halen. En nog één... Heb zelf al 2 zakken gehaald met dezelfde bon en kreeg ze probleemloos mee.
Vind dit geen tip! Dit is fraude en je berpest er goed bedoelde akties mee. Je hebt je gegevens in moeten vullen toen je de bon aanvroeg. Als de supermarkt de bonnen inlevert bij Avko en er vind een controle plaats dan kan men zo achterhalen dat je misbruik hebt gemaakt van deze aktie.
Klopt wat je zegt, maar denk dat het gros hier precies hetzelfde doet (en wijs haar mond houdt). Misbruik zal je altijd houden, ik was heel vroeger best wel actief op het ruilforum, je wilt niet weten wat sommigen allemaal uithalen om zoveel mogelijk geld binnen te halen met die acties. Een aantal zijn nog steeds daar actief zie ik, maar ik zal verder niet in details treden. Ieder z'n ding.
Plaats reactie