Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door kuikentje »

Lin851 schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb het net gekocht bij kruidvat. Er is nu stapel korting, dus 3 producten gekocht, (dan krijg je 40% korting) waaronder twee flessen robijn wasverzachter van 2.39, maar bij de kassa bleek dat ze maar 1 euro waren :mrgreen:
Dus voor 3.59 had ik 2 flessen Robijn wasverzachter en 1 fles robijn klein en krachtig. :D
Je krijgt dan wel alleen de prijs van de klein en krachtig vergoed.
Lin851
Berichten: 14
Lid geworden op: za 12 mei 2018, 18:24

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door Lin851 »

kuikentje schreef:
Lin851 schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb het net gekocht bij kruidvat. Er is nu stapel korting, dus 3 producten gekocht, (dan krijg je 40% korting) waaronder twee flessen robijn wasverzachter van 2.39, maar bij de kassa bleek dat ze maar 1 euro waren :mrgreen:
Dus voor 3.59 had ik 2 flessen Robijn wasverzachter en 1 fles robijn klein en krachtig. :D
Je krijgt dan wel alleen de prijs van de klein en krachtig vergoed.
Ja, maar als er van die 3.59 nog iets af gaat heb ik een nog betere deal. Dan heb ik minder dan een euro betaalt per fles wasmiddel / wasverzachter. Vind ik persoonlijk helemaal prima.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door B2B »

Is die bij iemand al goedgekeurd?
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door WIJ »

B2B schreef:Is die bij iemand al goedgekeurd?
Gelijk na indienen goedgekeurd en reeds uitbetaald.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door Marieke »

Wat een enorm prijsverschil: bij de AH €8,40 en bij kruidvat precies dezelfde Robijn stralend wit €3,19.

Voor gekleurde was stond er niet, dus daarom wit meegenomen. Komt wel op met een babietje in huis :D

Heel fijn, dit soort acties
Groet,

Marieke
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door Deezers »

WIJ schreef:
B2B schreef:Is die bij iemand al goedgekeurd?
Gelijk na indienen goedgekeurd en reeds uitbetaald.
Hier al sinds gistermiddag geen bericht gehad na insturen behalve een bevestiging
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door liamito »

Deezers schreef:
WIJ schreef:
B2B schreef:Is die bij iemand al goedgekeurd?
Gelijk na indienen goedgekeurd en reeds uitbetaald.
Hier al sinds gistermiddag geen bericht gehad na insturen behalve een bevestiging
WIJ heeft gewoon geluk gehad. Reguliere scoupy dingen staan inmiddels ook al bijna 24 uur op in behandeling.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door petra11 »

de eerste fles van mij, gekocht bij Kruidvat voor 3,19 is goed gekeurd en bericht van gehad dat het bedrag van 3,19 is uitbetaald. (blauwe variant, met morgenfris er op)
was de verkeerde fles, alhoewel er wel vernieuwd en Klein en krachtig op staat., maar niet careserum.

Toen nog een zelfde fles gekocht voor de zoon en gta. ingevuld en die is afgekeurd.
dus geluk gehad met de eerste fles.
Deze 2e fles breng ik terug.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door kareltt »

petra11 schreef:de eerste fles van mij, gekocht bij Kruidvat voor 3,19 is goed gekeurd en bericht van gehad dat het bedrag van 3,19 is uitbetaald. (blauwe variant, met morgenfris er op)
was de verkeerde fles, alhoewel er wel vernieuwd en Klein en krachtig op staat., maar niet careserum.

Toen nog een zelfde fles gekocht voor de zoon en gta. ingevuld en die is afgekeurd.
dus geluk gehad met de eerste fles.
Deze 2e fles breng ik terug.
Ben benieuwd. Wij hebben ook twee flessen gekocht op 2 adressen maar beiden nog niks gehoord. In de actievoorwaarden staan 3 soorten en 735ml. Zolang het een van die 3 is moet het goed zijn lijkt me. Maar, ze zijn wel erg traag nu. Achja, even geduld nog maar.
Free
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:14

Re: Probeer robijn, 5 euro korting....of gratis?

Bericht door Free »

petra11 schreef:de eerste fles van mij, gekocht bij Kruidvat voor 3,19 is goed gekeurd en bericht van gehad dat het bedrag van 3,19 is uitbetaald. (blauwe variant, met morgenfris er op)
was de verkeerde fles, alhoewel er wel vernieuwd en Klein en krachtig op staat., maar niet careserum.

Toen nog een zelfde fles gekocht voor de zoon en gta. ingevuld en die is afgekeurd.
dus geluk gehad met de eerste fles.
Deze 2e fles breng ik terug.
Wat stond er op de bon als omschrijving?
Plaats reactie