Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door sjaak van de Hoek »

Gouda's Glorie Lichtste Pondje: van € 0,99* voor € 0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één Gouda's Glorie Lichtste Pondje , gekocht bij Dirk of DekaMarkt .

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/goud ... 0/50131/co
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door moontjemoon »

ik mag deze kopen bij plus, deen en jan linders.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door sjaak van de Hoek »

moontjemoon schreef: di 02 okt 2018, 11:40 ik mag deze kopen bij plus, deen en jan linders.
Ik bij Deka en Dirk
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door petra11 »

vandaag zie ik deze in mijn account van Scoupy staan, (speciaal voor jou)
maar : kopen bij Dirk of Deka markt.
Ik woon in midden Limburg, dus geen Deka markt of Dirk.
Ik heb maar even gemaild naar Scoupy en gevraagd om een andere supermarkt.
Ik zie hier staan dat er mensen zijn met: plus of Jan Linders, die hebben we hier wel.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door AmeGrunn »

Heb deze sinds vandaag in mijn account. Van de winkels die erbij staan hebben wij hier alleen de Plus, en beide filialen in mijn stad hebben het niet in het assortiment. Leuk ... :(
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door ner »

Plus liet weten dat het uit het assortiment is..en de andere 2 supermarkten zijn hier niet. Jumbo heeft het ook, maar daar mag ik niet kopen, erg krom allemaal.
Moiraine
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 17:22

Re: Speciaal voor jou scoupy ; Gouda's Glorie " Lichtste Pondje " van €0,99* voor € 0,-

Bericht door Moiraine »

Ik mocht hem bij Deen, Plus en Jan Linders kopen. De Plus verkocht hem inderdaad niet, Jan Linders zit alleen in het zuiden. Maar heb hem uiteindelijk bij de Deen kunnen kopen van de week.
Plaats reactie