Publiek gezocht voor Praat Nederlands Met Me (RTL4)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Publiek gezocht voor Praat Nederlands Met Me (RTL4)

Bericht door Lois »

Art Rooijakkers presenteert het RTL 4-programma ‘Praat Nederlands Met Me’: een komische quiz over álle nieuwe vormen van taal. Denk bijvoorbeeld aan straattaal (“Me bitch die is vegan maar toch is ze me kip”), kantoortaal (“We hebben zo een standup”), het taalgebruik in Whatsapp (‘brb ff aand8 4 (*_*)’) of communiceren met behulp van emojis, waar we tegenwoordig hele zinnen mee bouwen. Al deze vormen kunnen soms tot spraakverwarring leiden en dat zorgt in het programma voor hilarische momenten.

Georgina, Martijn, Jeroom en Pieter
Onder begeleiding van Art strijden drie teams tegen elkaar in zes verschillende spelrondes. Elk team heeft een vaste teamcaptain. Dit zijn Georgina Verbaan, Jeroom Snelders en Martijn Koning (die afwisselt met Pieter Derks), samen met een gast- BN’er. De duo’s met de meeste punten gaan door naar de finale en nemen het tegen elkaar op. Het duo dat wint, is het meest allround in alle vormen van taal.

Zin in een leuk uitje? Wij zorgen voor een drankje en iets te snacken! De opnames vinden plaats in de Amsterdam Studio’s. Na jouw aanvraag krijg je van ons binnen enkele werkdagen een reactie en/of bevestiging.

Handig om te weten:
– Minimum leeftijd 16 jaar oud.
– Jassen en grote tassen zijn niet toegestaan in de studio. Er is een onbewaakte garderobe.
– Het is niet toegestaan om foto’s en/of video’s te maken.
– Parkeren is gratis.
Overzicht opnames Beschikbare plaatsen Kies een locatie
1. Amsterdam Studio's - 29/10/2018 (19:00 - 21:15 uur / maandag)

2. Amsterdam Studio's - 30/10/2018 (15:00 - 17:15 uur / dinsdag)

3. Amsterdam Studio's - 30/10/2018 (19:45 - 22:00 uur / dinsdag)

https://bluecirclecasting.nl/programma/ ... %20gezocht
Groetjes, Lois
Plaats reactie