Colgate premium tandenborstels: 50% cashback (Scoupy)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Colgate premium tandenborstels: 50% cashback (Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Colgate premium tandenborstels: 50% cashback

Krijg de helft van het aankoopbedrag terug van één Colgate premium tandenborstel.

Alleen geldig op Colgate 360 Black Medium Tandenborstel, Colgate Slim Soft Tandenborstel, Colgate 360 Charcoal Gold Soft Tandenborstel en Colgate Max White Medium Tandenborstel.

Maximaal 1 deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn-, Jumbo-, Kruidvat-, of Etos-winkel in Nederland.

Deze cashback actie is begonnen op 19-10-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

https://scoupy.com/nl#/geld-terug/colga ... k/50170/co

P.S.: Bij Kruidvat in week 42 in de aanbieding gezien, 50% korting.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: Colgate premium tandenborstels: 50% cashback (Scoupy)

Bericht door krientje »

Ik heb vandaag een tandenborstel gekocht bij het Kruidvat, inderdaad met 50 % korting.
Naderhand zag ik dat op de kassabon tandpasta stond. Gelukkig toch vergoed gekregen van Scoupy. Heb nu maar € 0,70 betaald voor de tandenborstel.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Colgate premium tandenborstels: 50% cashback (Scoupy)

Bericht door Estherp »

krientje schreef: za 20 okt 2018, 20:26 Ik heb vandaag een tandenborstel gekocht bij het Kruidvat, inderdaad met 50 % korting.
Naderhand zag ik dat op de kassabon tandpasta stond. Gelukkig toch vergoed gekregen van Scoupy. Heb nu maar € 0,70 betaald voor de tandenborstel.
Heb je maar 1 tandenborstel bij Kruidvat gekocht (of 2 Colgate producten)?? Ik ging er nl vanuit dat de korting alleen bij 2 Colgate producten geldig was.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: Colgate premium tandenborstels: 50% cashback (Scoupy)

Bericht door krientje »

Ik had maar één tandenborstel gekocht.
Plaats reactie