Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Vanmorgen was deze actie heel kort in mijn account, nu al weer weg, komt wellicht binnenkort weer terug.
Heb dus helaas (op dit moment) ook geen link ter beschikking.

Er is een / komt een Speciaal voor Jou actie met Gourmet Perle zakjes. De actie is alleen geldig op de 4 zakjes flatpack.
Het is een 100% cashback.

Geldig op o.a.:
Gour­met Per­le duo met vis
Gour­met Per­le duo o.a. met kip en rund
Gour­met Per­le mi­ni fi­lets in saus o.a. met kip
Gour­met Per­le zee de­li­ca­tes­se
Gour­met Per­le sau­ce de­light 4-pack o.a. met zalm

En nog een andere actie (net in mijn account). Wel oppassen, het datum klopt niet, en het wordt als welkomstcadeau neergezet, ook al ben ik al 2+ jaren bezig met Scoupy:

Zak chips naar keuze met €1,- cashback

Je welkomstcadeautje staat klaar! Je ontvangt €1,- cashback op één zak chips naar keuze. Alle merken chips (ongeacht supermarkt) doen mee: zowel bekende merken als huismerken. Ervaar snel hoe makkelijk het is om mee te doen aan cashback van SCOUPY.

We betalen altijd éénmalig maximaal €1,- uit, ook wanneer er meerdere zakken chips op dezelfde kassabon staan.
Alle merken chips doen mee: of het nu een bekend merk of een huismerk is.
Dit is een strikt persoonlijke aanbieding die alleen voor jou geldig is.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.
Deze cashback actie is begonnen op xx-xx-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/scou ... k/49891/co
teckel00
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:10

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door teckel00 »

Chips actie ook over
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door Miranda »

Grrrrrrr ik had de chips ook en ook al gekocht in de winkel stond hij er nog nog geen 5 min later wil ik hem indienen na betalen foetsie!? :oops:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Beetje chaotisch vandaag bij Scoupy, vind ik.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door moontjemoon »

gourmet staat nu bij mij in de speciaal voor jou.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door R.W. »

Ik had inderdaad ook de chips actie erin staan. Na het halen van mijn boodschappen was de actie ineens verdwenen. Toen heb ik even gebeld met scoupy en ze vertelde me dat ik een mailtje moest sturen met foto van kassabon.
Dit heb ik gedaan, heb alleen nog geen antwoord gekregen.
Als ik wat heb gehoord dan zal ik het wel even laten weten hier.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door Miranda »

R.W. schreef: vr 02 nov 2018, 07:22 Ik had inderdaad ook de chips actie erin staan. Na het halen van mijn boodschappen was de actie ineens verdwenen. Toen heb ik even gebeld met scoupy en ze vertelde me dat ik een mailtje moest sturen met foto van kassabon.
Dit heb ik gedaan, heb alleen nog geen antwoord gekregen.
Als ik wat heb gehoord dan zal ik het wel even laten weten hier.
Update:
Ik had de bon gelijk naar hun gemaild toen de coupon verdwenen was.

Hun antwoord dat het bij hoge uitzondering ?? overgemaakt zou worden inmiddels ook al op m'n rekening gestort gekregen.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gourmet Perle 4 zakjes flatpack & Zak chips naar keuze met €1,- cashback (Speciaal voor jou, Scoupy)

Bericht door R.W. »

Miranda schreef: za 03 nov 2018, 13:12
R.W. schreef: vr 02 nov 2018, 07:22 Ik had inderdaad ook de chips actie erin staan. Na het halen van mijn boodschappen was de actie ineens verdwenen. Toen heb ik even gebeld met scoupy en ze vertelde me dat ik een mailtje moest sturen met foto van kassabon.
Dit heb ik gedaan, heb alleen nog geen antwoord gekregen.
Als ik wat heb gehoord dan zal ik het wel even laten weten hier.
Update:
Ik had de bon gelijk naar hun gemaild toen de coupon verdwenen was.

Hun antwoord dat het bij hoge uitzondering ?? overgemaakt zou worden inmiddels ook al op m'n rekening gestort gekregen.

Ik heb idd ook dat antwoord gekregen. Wel netjes 1 euro op mijn rekening gestort.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy speciaal voor jou: gourmet perle van €2,99 voor €0

Bericht door AmeGrunn »

Bedankt, maar het is al genoemd.

viewtopic.php?f=1&t=7604
Plaats reactie