Testerclub Huishoudbeurs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door greetje11 »

En vandaag mail, dat allesis goedgekeurd en wordt uitbetaald.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door liamito »

greetje11 schreef: vr 21 dec 2018, 21:46 En vandaag mail, dat allesis goedgekeurd en wordt uitbetaald.
https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... =40#p42552

Wat is het verschil?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door greetje11 »

liamito schreef: za 22 dec 2018, 01:03
greetje11 schreef: vr 21 dec 2018, 21:46 En vandaag mail, dat allesis goedgekeurd en wordt uitbetaald.
Ach sorry. Heb 2 x dezelfde mail gehad , ja in 2 x ingedient.
Geen verschil ;)

https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... =40#p42552

Wat is het verschil?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door liamito »

greetje11 schreef: vr 21 dec 2018, 21:46 Ach sorry. Heb 2 x dezelfde mail gehad , ja in 2 x ingedient.
Geen verschil ;)
Kan gebeuren :D
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door ikka »

Vandaag deze mail:
In opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) zal uw pakket op vrijdag 28 december 2018 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer xxxx worden afgeleverd op onderstaand adres:
xxxx

Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag € 0,00. Indien er een rembours geïncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.

Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
nana
Berichten: 67
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:16

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door nana »

Begrijp niet,dat jullie al die heisa op je hals halen om iets te testen,wat je eerst betalen moet,
zeker als het een duurder artikel is
en het zo moeilijk is om precies erachter te komen
hoe je het geld ervan retour krijgt,zeker als het lang duurt met uitkeren ervan
met al die vragen erover die er dan komen daardoor.
Laat zo,n dingen toch schieten,dan heb je al die problemen niet!
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Annett »

Dat weet je niet als je eraan begint...normaal gaan geld terug acties meestal wel goed, maar bij deze had ik ook problemen, je moest de producten eerst claimen en dan binnen 10 dagen kopen en een vragenlijst invullen. Op zich moet dat kunnen, maar eigenlijk is de tijd te kort, niet iedereen gaat elke dag alle supermarkten af en sommige producten waren niet eens verkrijgbaar of nog niet verkrijgbaar of alleen in bepaalde supermarkten/ winkels. Eigenlijk mocht je ook niet in de aanbieding of met korting kopen, maar bij de Jumbo heb je soms automatisch korting op nieuwe producten in het assortiment en de bonus van de ah wordt ook gewoon verrekend als je je boodschappen betaald.
Uiteindelijk kreeg ik ook eerst nog een afkeuring in het Frans dat ik boven het maximale limiet voor een product zat, volgens mij werkte in het begin de teller niet. En dan krijg je het geld etrug van een of ander Franse rekening zonder goede omschrijving wat het is.

Ik snap sowieso niet waarom ze altijd eerst een vragenlijst laten invullen en dat je daarna pas je geld terug kan vragen. Nu ja, ik snap wel de gedachte erachter, maar vanuit de klant...ik ben veel te bang dat ik het vergeet terug te vragen en doe het meestal direct, dan kregen ze ook alleen mijn eerste impressie in de vragenlijsten.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door kuikentje »

Ik heb geen problemen gehad e gewon netjes de €34,95 ontvangen en heb nu een super fijne powerbank voor niks :D
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door ikka »

Via deze e-mail willen wij u op de hoogte brengen dat de geplande bezorging van vandaag, die we uitvoeren in opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek), niet kan plaatsvinden vanwege een sorteerfout van uw zending.

Had gisteren al gezien dat bij dat vervoersbedrijf (dynalogic) altijd sorteerproblemen zijn.
Doet allemaal niets af dat ik het nog steeds een gave geld terug actie vind!
De factuur heb ik inmiddels wel binnen.

Mijn moeder had overigens de humus in de aanbieding gekocht en kreeg toch de volle mep terug.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door ikka »

Gisteren de powerbank ontvangen.
Vandaag nog een reactie op een eerder verzonden mail:
We hebben de deadline voor Cellularline uitgesteld tot 9 januari.
Plaats reactie