Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Famke »

Via sticker op het product:

- Koop een deelnemend product
- Ga na milner.nl/greetz en log in of maak een account aan (Elke Eurosparen account van Friesland Campina werkt op de site).
- Vul de Eurosparen code in en ontvang jouw unieke Greetz kortingscode
- Op de actiepagina kies je met deze kortingscode jouw gratis Milner kaart (excl. postzegel)

Je vindt de unieke eurosparen code op de achter- of binnenzijde van de Milner verpakking.

Greetz korting van 2,85 euro is gelding t/m 31 maart 2019. Is eenmalig te gebruiken en geldt niet icm andere kortingscodes.

Kijk op milner.nl/greetz voor de deelnemende producten en actievoorwaarden.

Site is pas 20e actief.
Marianne1978
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 11 feb 2015, 21:55

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Marianne1978 »

Wat een goede tip! Ik ga meteen wat kaarten versturen : )

NB Ik zie dat Milner momenteel op reclame is bij AH, 2e gratis: https://www.ah.nl/bonus/kaas?groupId=wi218016
Laatst gewijzigd door Marianne1978 op ma 14 jan 2019, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Jacky's »

Uit de voorwaarden: ". De Deelnemer heeft de keuze uit een door Milner gecreerde collectie bestaande uit 15 kaarten." Was zelf al een beetje enthousiast met het in gedachten uitzoeken van de kaarten totdat ik de volledige voorwaarden las.
Marianne1978
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 11 feb 2015, 21:55

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Marianne1978 »

Hmmm ik had gehoopt dat ik zelf een kaart kon uitzoeken... Heb de kaarten hier gevonden waar je uit mag kiezen: https://www.greetz.nl/milner

Bedankt voor de info!
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door ner »

Jammer dat je uit een kleine collectie met heel veel kaas er op kan kiezen.. en ik zie achterop de kaart de groeten van Milner staan, vind ik niet fijn als ik een kaart stuur dat het erop staat.
teckel00
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:10

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door teckel00 »

Je kunt een foto of afbeelding van een gewenst plaatje over de kaas doen. Iets meer werk maar hetzelfde resultaat. Ik durf niet te zeggen of dat ook over de tekst van milner kan....
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door ikka »

Ik meen dat dat nu niet kan. Maar vaak kun je ook een printscreen van een kaart die je wilt als afbeelding gebruiken.
Screenshot 2019-01-15 at 18.49.51.png
Screenshot 2019-01-15 at 18.49.51.png (6.23 KiB) 6089 keer bekeken
teckel00 schreef: di 15 jan 2019, 13:29 Je kunt een foto of afbeelding van een gewenst plaatje over de kaas doen. Iets meer werk maar hetzelfde resultaat. Ik durf niet te zeggen of dat ook over de tekst van milner kan....
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door pluis »

Ik heb via de code van Milner een code van Greetz ontvangen om een kaart t.w.v. 2,85 euro (excl. porto) te maken. Volgens mij kan ik daar iedere kaart van Greetz (incl. eigen ontwerp) voor gebruiken die ik wil.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Zeeuwsmeisje »

pluis schreef: wo 16 jan 2019, 14:21 Ik heb via de code van Milner een code van Greetz ontvangen om een kaart t.w.v. 2,85 euro (excl. porto) te maken. Volgens mij kan ik daar iedere kaart van Greetz (incl. eigen ontwerp) voor gebruiken die ik wil.
Weet je het zeker?
In de actievoorwaarden staat namelijk:

1. De Actie werkt als volgt:
Koop een deelnemend Milner product* en bewaar de Eurosparen code.
Ga naar milner.nl/greetz en log in of maak een Eurosparen account aan.
Vul de Eurosparen code in en ontvang jouw unieke Greetz kortingscode op de website en/of via de mail. Let op! Als de code in het normale Eurosparenveld op een andere pagina wordt ingevoerd is deze niet meer geldig voor de actie. Op de actiepagina kies je jouw favoriete kaart uit de door Milner gecreëerde kaartencollectie.
De Greetz kortingscode wordt verwerkt in jouw bestelling. De postzegel betaal je zelf.

In mijn bevestiginsmail van Milner staat het ook:
"Wat leuk dat je mee doet met de Greetz actie van Milner! In deze e-mail vind je jouw unieke Greetz kortingscode die je kunt gebruiken voor het versturen van een gratis Milner kaart ter waarde van €2,85 (excl. postzegel) bij Greetz."
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Stuur gratis Greetz kaart met Milner

Bericht door Zeeuwsmeisje »

teckel00 schreef: di 15 jan 2019, 13:29 Je kunt een foto of afbeelding van een gewenst plaatje over de kaas doen. Iets meer werk maar hetzelfde resultaat. Ik durf niet te zeggen of dat ook over de tekst van milner kan....
Dat kan helaas niet. Je kunt de voorzijde alleen bekijken en bij de kaarten waar je een foto in kunt voegen, kun je de foto niet over de hele kaart plaatsen. Je kunt wel iets over de tekst van Milner op de binnenzijde plakken (iemand hierboven vond het niet fijn dat dat erop staat)!

pluis schreef: wo 16 jan 2019, 14:21 Ik heb via de code van Milner een code van Greetz ontvangen om een kaart t.w.v. 2,85 euro (excl. porto) te maken. Volgens mij kan ik daar iedere kaart van Greetz (incl. eigen ontwerp) voor gebruiken die ik wil.
Ik heb het even geprobeerd, maar de code wordt alleen bij de speciale Greetz kaarten geaccepteerd en niet bij de andere kaarten.
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op do 17 jan 2019, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie