Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Mario »

https://static.scoupy.nl/grand-italia2/
Krijg 50% cashback op 2 Grand'Italia producten bij Albert Heijn!
Krijg de helft van je aankoopbedrag terug bij aankoop van 2 Grand'Italia producten naar keuze bij Albert Heijn. Upload je kassabon en krijg het geld binnen 48 uur teruggestort. Let op: deze actie geldt voor kassabonnen van 4 maart t/m 31 maart 2019.
Koop 2 Grand'Italia producten naar keuze bij Albert Heijn en bewaar je kassabon. Upload je kassabon en krijg binnen 48 uur, 50 % van je aankoopbedrag terug.
Let op: deze actie geldt voor kassabonnen van 4 maart t/m 31 maart 2019.

Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Geldig op alle varianten van Grand'Italia.
- Maximaal 2 deelnemend product per huishouden, gekocht in een Nederlandse of Belgische Albert Heijn-winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 04-03-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 31-03-2019. Je kunt tot 14-04-2019 nog je oude kassabon indienen (van 04-03-2019 t/m 31-03-2019).
Minder informatie
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door AmeGrunn »

Bij mijn AH kreeg ik er zelfs nog een kookboek bij.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef: ma 04 mar 2019, 15:58 Bij mijn AH kreeg ik er zelfs nog een kookboek bij.
Is er een aparte stelling oid? Is mij niet duidelijk wat wel en wat niet mee doet.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef: ma 04 mar 2019, 17:38
AmeGrunn schreef: ma 04 mar 2019, 15:58 Bij mijn AH kreeg ik er zelfs nog een kookboek bij.
Is er een aparte stelling oid? Is mij niet duidelijk wat wel en wat niet mee doet.
Je kan pakken wat je wilt, moet Grand Italia zijn. Bij mijn AH kreeg je bij twee producten een kookboek mee, werd zelfs mee geadverteerd.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef: ma 04 mar 2019, 17:56
Famke schreef: ma 04 mar 2019, 17:38
AmeGrunn schreef: ma 04 mar 2019, 15:58 Bij mijn AH kreeg ik er zelfs nog een kookboek bij.
Is er een aparte stelling oid? Is mij niet duidelijk wat wel en wat niet mee doet.
Je kan pakken wat je wilt, moet Grand Italia zijn. Bij mijn AH kreeg je bij twee producten een kookboek mee, werd zelfs mee geadverteerd.
Thankx. Zat aan hun glutenvrije producten te denken.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door greetje11 »

Link doet niet. Storing?

Uiteindelijk toch gelukt!
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door ner »

Van grand Italia een pastasoort (tagliatelli) en van grand italia een pasta saus met basilicum gekocht en ingediend. Vandaag bericht terug dat het afgekeurd is omdat het om een verkeerde productvariant gaat. Er staat verder bij : Je hebt een variant gekocht die niet meedoet met deze cashback-actie. In de voorwaarden van de coupon kun je terugvinden welke productvarianten meedoen.
Ik zou niet weten over welke coupon ze het hebben. Als je bij de voorwaarden van deze actie op internet kijkt, zie je staan dat het geldig is op alle varianten van grand italia.
Het kan sowieso niet liggen aan tagliatelle, daar had mijn zus 2 van gekocht en het was goedgekeurd, dus dan bedoelen ze denk ik de grand italia pasta saus.
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Volgens mij is het een actie van scoupy, dan maar morgen bellen?
Moiraine
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 17:22

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Moiraine »

Nog een keer indienen helpt soms ook. Ben ook een aantal keer afgewezen om vage redenen bij diverse acties. Onduidelijke bon, verkeerde artikel enz. Bij de tweede keer indienen werd het vervolgens zonder problemen goedgekeurd. Succes!
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Miranda »

ner schreef: wo 20 mar 2019, 17:35 Van grand Italia een pastasoort (tagliatelli) en van grand italia een pasta saus met basilicum gekocht en ingediend. Vandaag bericht terug dat het afgekeurd is omdat het om een verkeerde productvariant gaat. Er staat verder bij : Je hebt een variant gekocht die niet meedoet met deze cashback-actie. In de voorwaarden van de coupon kun je terugvinden welke productvarianten meedoen.
Ik zou niet weten over welke coupon ze het hebben. Als je bij de voorwaarden van deze actie op internet kijkt, zie je staan dat het geldig is op alle varianten van grand italia.
Het kan sowieso niet liggen aan tagliatelle, daar had mijn zus 2 van gekocht en het was goedgekeurd, dus dan bedoelen ze denk ik de grand italia pasta saus.
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Volgens mij is het een actie van scoupy, dan maar morgen bellen?
Wel bij AH gekocht ook? Ik moet het nog halen maar ik wilde voor de pesto gaan. Ik dacht ook dat alles mee deed?
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door naromi »

Er staat duidelijk dat alle varianten mee doen aan de actie, maar heb je het wel bij Albert Heijn gekocht?
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Plaats reactie