probeer gratis bavaria 0.0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: probeer gratis bavaria 0.0

Bericht door suriboy »

sjaak van de Hoek schreef: di 26 mar 2019, 22:27 Ik krijg steeds onderstaande fout melding

Exception Description: Could not load class [nl.summica.swinkels.webservices.core.dto.CashbackEntryDto] declared in the external metadata file. Please ensure that the class name is correct, and that the correct ClassLoader has been set.

Snap er niks van , meer mensen hier last van ? Wat doe ik Fout ?

Alvast dank voor de reacties
Net ingediend zonder problemen. Via Firefox met Ghostery + Adblock Plus + I don't care about cookies.
Wellicht dat je een andere browser kunt proberen.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: probeer gratis bavaria 0.0

Bericht door K'tje »

Leuke actie, net na mijn vakantie.
Vanmiddag gekocht, om 14.00 ingediend, om 18.00 al goedgekeurd.
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: probeer gratis bavaria 0.0

Bericht door sebastiaan »

vanaf volgende week dinsdag 23 april (maandag is 2e paasdag) bij de COOP en Jan Linders . 2 voor de prijs van 1.
Maar ik lees in de Bavaria voorwaarden dat je dan maar de helft van bedrag terugkrijgt.

Mag in combinatie met andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet altijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van het gekochte actieproduct.. De actieperiode start op 18-02-2019 en is daarmee de eerste dag van de actieperiode. De actie eindigt uiterlijk op 31-05-2019.Let op: voor de actie geldt op=op. Er is een beperkt aantal uit te betalen cashbacks beschikbaar.
Plaats reactie