Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door ikka »

https://www.lipton.nl/cashback.html

​Probeer Lipton met 50% korting

Krijg 50% van je aankoopbedrag terug na aankoop van een Lipton product naar keuze!

Lipton probeert altijd zoveel mogelijk mensen verfrissing te bieden, jou ook! Wij hopen dat je na het drinken van een proefblikje Lipton Ice Tea Green hebt gekozen om nog een keer een product van Lipton te proberen, welk product dan ook. Daarom kun je na aankoop van een Lipton product hier je kassabon uploaden en krijg je de helft van je aankoopbedrag teruggestort.

Koop een Lipton product naar keuze
Upload hier je kassabon
Vul de gegevens in
Krijg de helft van je aankoopbedrag terug

Maximaal 1 deelname per Tessa profiel, per huishouden, per adres en per IBAN bankrekeningnummer.


Screenshot 2019-04-27 at 01.18.14.png
Screenshot 2019-04-27 at 01.18.14.png (2.81 KiB) 4701 keer bekeken
https://promoties.tessa.company/Probeer ... 50-korting

*U wordt nu doorverwezen naar de Tessa omgeving. Tessa is een platform waarmee je mee kunt doen aan leuke merk acties en kunt sparen voor korting op producten. Download de Tessa app om altijd op de hoogte te blijven van de laatste acties.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door ronaldo »

29 april gekocht, en mail van Tessa dat geld was overgemaakt, maar nog niets ontvangen. Heeft er al iemand geld ontvangen met deze Lipton actie?
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ronaldo schreef: di 07 mei 2019, 12:57 29 april gekocht, en mail van Tessa dat geld was overgemaakt, maar nog niets ontvangen. Heeft er al iemand geld ontvangen met deze Lipton actie?
Goed dat je dit post, ik zie dat ik ook nog niets heb ontvangen.
Ik zag zojuist in de app staan dat de cashback goedgekeurd was op 27 april en dat ik €0,72 terug zou krijgen binnen 2 werkdagen. De thee die ik had gekocht kostte €2,49. Lijkt me toch dat ik dan €1,24 terug zou moeten krijgen.
Ik heb ze maar even een berichtje gestuurd via de app.

In de app staat overigens:
Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn IBAN rekening ontvang?
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen het geld over te maken, vanaf het moment dat je je gegevens aan ons hebt doorgegeven. Let hierbij op dat het een half uurtje kan duren voordat je bon is goedgekeurd. De status "in behandeling" op de actiepagina, zal dan veranderen naar "krijg je geld terug". Hierna kun je je gegevens doorgeven.
Het kan per bank verschillen hoe snel het bedrag op je rekening staat. Indien je het bedrag niet kunt vinden op je bankoverzicht na deze 2 werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice onder aan deze pagina.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door ronaldo »

Zeeuwsmeisje schreef: di 07 mei 2019, 13:22
ronaldo schreef: di 07 mei 2019, 12:57 29 april gekocht, en mail van Tessa dat geld was overgemaakt, maar nog niets ontvangen. Heeft er al iemand geld ontvangen met deze Lipton actie?
Goed dat je dit post, ik zie dat ik ook nog niets heb ontvangen.
Ik zag zojuist in de app staan dat de cashback goedgekeurd was op 27 april en dat ik €0,72 terug zou krijgen binnen 2 werkdagen. De thee die ik had gekocht kostte €2,49. Lijkt me toch dat ik dan €1,24 terug zou moeten krijgen.
Ik heb ze maar even een berichtje gestuurd via de app.

In de app staat overigens:
Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn IBAN rekening ontvang?
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen het geld over te maken, vanaf het moment dat je je gegevens aan ons hebt doorgegeven. Let hierbij op dat het een half uurtje kan duren voordat je bon is goedgekeurd. De status "in behandeling" op de actiepagina, zal dan veranderen naar "krijg je geld terug". Hierna kun je je gegevens doorgeven.
Het kan per bank verschillen hoe snel het bedrag op je rekening staat. Indien je het bedrag niet kunt vinden op je bankoverzicht na deze 2 werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice onder aan deze pagina.
Ik heb ze vandaag ook mail gezonden, ik had 29 april mail dat geld was overgemaakt maar niet hoeveel. Nog geen reactie verder.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door ronaldo »

Lipton zrlf zojuist opgebeld, krijg deze week nader bericht van Tessa of Lipton over deze geld terug actie.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door sjaak van de Hoek »

Weet iemand tot wanneer deze actie loopt ?

Alvast dank voor de reactie , Sjaak van de Hoek
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door Famke »

Hij is afgelopen zag ik als melding bij Tessa website.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door Zeeuwsmeisje »

sjaak van de Hoek schreef: wo 08 mei 2019, 12:20 Weet iemand tot wanneer deze actie loopt ?

Alvast dank voor de reactie , Sjaak van de Hoek
De actie liep t/m 5 mei 2019.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door ronaldo »

Vandaag het geld voor Lipton ontvangen, had 29 april ingezonden.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer een Lipton product naar keuze met 50% korting

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ronaldo schreef: do 09 mei 2019, 15:26 Vandaag het geld voor Lipton ontvangen, had 29 april ingezonden.
Bij mij is het ook vandaag bijgeschreven.
In de app stond dat ik €0,72 cent terug zou krijgen (van €2,49). Dat klopte dus niet. Ik heb het juiste bedrag van €1,24 terug gekregen.
Plaats reactie