Geld terug Always discreet bij AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door Famke »

Fieglie schreef: ma 06 mei 2019, 00:38 Waar kan je alles invullen ?
Ik krijg alleen een foto met een dame in paarse blouse als ik op bovenstaande link klik.
Er komt een formulier. Bij mij lukte het in FF eerst ook niet, maar na diverse keren herladen van de pagina en legen cache kwam hij plots wel.
Fieglie
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 19:17

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door Fieglie »

Famke schreef: ma 06 mei 2019, 07:53
Fieglie schreef: ma 06 mei 2019, 00:38 Waar kan je alles invullen ?
Ik krijg alleen een foto met een dame in paarse blouse als ik op bovenstaande link klik.
Er komt een formulier. Bij mij lukte het in FF eerst ook niet, maar na diverse keren herladen van de pagina en legen cache kwam hij plots wel.
Gelukt, bedankt :-)
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door ner »

ner schreef: zo 05 mei 2019, 20:55
koekje schreef: zo 05 mei 2019, 08:32
ner schreef: zo 05 mei 2019, 07:23

Ik wil de luierbroekjes ook kopen voor een familielid. Heb je het al geprobeerd of de luierbroekjes ook vergoed worden?
Je kan ze wel inzenden met de streepjescode, maar zeker weten duurt circa 6 weken, dat is de tijd die het duurt, dat ze het bedrag overmaken, staat op achterkant van de folder.
Klopt, en na 6 weken is de actie ook al voorbij. Staat er op de flyer nog een telefoonnummer of mailadres vermeld? Dan kan ik het nog bij henzelf navragen.
Via mail de vraag gesteld. Medewerker geeft aan dat de always discreet luierbroekjes niet meedoen met de actie. Dat hadden ze dan beter kunnen communiceren in de actie. Dat haal je er nu niet uit.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door Famke »

Geld vandaag terug. Ingediend via de website.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door Annesi »

Hier ook vandaag het geld (€ 3,99)terug gestort gekregen
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Geld terug Always discreet bij AH

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ner schreef: wo 15 mei 2019, 16:14
ner schreef: zo 05 mei 2019, 20:55
koekje schreef: zo 05 mei 2019, 08:32

Je kan ze wel inzenden met de streepjescode, maar zeker weten duurt circa 6 weken, dat is de tijd die het duurt, dat ze het bedrag overmaken, staat op achterkant van de folder.
Klopt, en na 6 weken is de actie ook al voorbij. Staat er op de flyer nog een telefoonnummer of mailadres vermeld? Dan kan ik het nog bij henzelf navragen.
Via mail de vraag gesteld. Medewerker geeft aan dat de always discreet luierbroekjes niet meedoen met de actie. Dat hadden ze dan beter kunnen communiceren in de actie. Dat haal je er nu niet uit.
Dan heb ik geluk, want ik kreeg vandaag €11,99 van de luierbroekjes terug op mijn rekening!
Plaats reactie