GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Luus »

Sue-tje schreef: wo 19 jun 2019, 20:12 Perfect. Dit kon ik goed gebruiken. Apart wel dat de meisjes variant van beide typen duurder is dan de jongens variant. En sowieso zijn ze duurder dan wat vergoed wordt hier. Maar dan blijft t nog steeds een koopje. Mocht er iemand het niet kopen, wil je het dan voor mij invoeren? Ik koop het dan, stuur u de bon en u boekt het naar mij over. Mijn zoontje is 3 en helaas een terugslag na volledig droog zijn. En luiers zijn heel duur.. #dtv :oops:
Misschien heb je wat aan dit testpanel:
https://hettestpanel.nl/testpanels/dryn ... oF22ROba2s
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Sue-tje »

Luus schreef: do 20 jun 2019, 22:25
Sue-tje schreef: wo 19 jun 2019, 20:12 Perfect. Dit kon ik goed gebruiken. Apart wel dat de meisjes variant van beide typen duurder is dan de jongens variant. En sowieso zijn ze duurder dan wat vergoed wordt hier. Maar dan blijft t nog steeds een koopje. Mocht er iemand het niet kopen, wil je het dan voor mij invoeren? Ik koop het dan, stuur u de bon en u boekt het naar mij over. Mijn zoontje is 3 en helaas een terugslag na volledig droog zijn. En luiers zijn heel duur.. #dtv :oops:
Misschien heb je wat aan dit testpanel:
https://hettestpanel.nl/testpanels/dryn ... oF22ROba2s
Dank! Die had ik inmiddels gevonden en mijzelf aangemeld
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Famke »

Deelname vriendin is afgekeurd om het niet in bestemd land gekocht zou zijn (is absoluut niet zo) en wordt nu achteraan gegaan. Hopelijk keuren ze het alsnog goed.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door AmeGrunn »

Bij mij is het goedgekeurd.

Ik heb de actie ook al op Facebook langs zien komen, en de commentaren eronder zijn nogal afwisselend. De mensen zijn er nogal ontstemd over dat het een cashback is, ze gaan ervan uit dat het geheel gratis is ...
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Sue-tje »

Dat is t toch ook, op een paar cent na? Of bedoelen ze misschien dat t ze wordt toegestuurd?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door AmeGrunn »

Sue-tje schreef: zo 23 jun 2019, 21:08 Dat is t toch ook, op een paar cent na? Of bedoelen ze misschien dat t ze wordt toegestuurd?
Het idee dat ze het moeten kopen en een IBAN moeten aangeven om het geld terug te krijgen, het cashback concept dus, leek ze niet te bekoren.
Ik denk dat ze dachten een formulier in te vullen en een gratis pak opgestuurd zouden krijgen.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door marjootje83 »

Mensen let op!
de teller stond dit weekend op meer dan 5000.
Maar ik wilde de kassabon uploaden.. melding:
"Deze promotie is niet (meer) actief. Registratie is niet meer mogelijk. "
:o

Ik heb gemaild....
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Buijsje »

Heb net vanmorgen gekocht. Maar wat een oplichting, de eerste pagina verschijnt gewoon en als je verder wilt,
krijg je idd de melding dat de actie afgelopen is.
Vind het niet kunnen.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door suriboy »

Famke schreef: zo 23 jun 2019, 00:15 Deelname vriendin is afgekeurd om het niet in bestemd land gekocht zou zijn (is absoluut niet zo) en wordt nu achteraan gegaan. Hopelijk keuren ze het alsnog goed.
Eerst melding gehad van goekeuring en dan melding hierboven

Meteen gemaild.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: GRATIS DryNites absorberende pyjamabroekjes proberen

Bericht door Sue-tje »

Hier 1 keer goedkeuring en 1x afkeuring omdat niet zichtbaar is in welk land het gekocht is. Uhm. Boven de bon staat Kruidvat. En ergens onderin staat Kruidvat.nl. wat willen ze meer? Heb de bonnen ingezoomd en dat zo gemaild. Ben benieuwd
Plaats reactie