Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsticks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Famke »

Miranda schreef: do 27 jun 2019, 16:34 Ik woon in het oosten heeft iemand de online link? Misschien kan ik dan zien welke vestiging het heeft in de buurt.

Of kan dat alleen bij AH? Ik kom eigenlijk nooit bij de plus ook...
Ik had via de plus website dat ik eerst de producten in mijn winkelmandje had gedaan en toen een filiaal koos kwam de melding dat het filiaal de producten niet had en verdwenen zij uit mijn mandje. Maar het is niet zoals bij de AH volgens mij.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Miranda »

Famke schreef: do 27 jun 2019, 17:45
Miranda schreef: do 27 jun 2019, 16:34 Ik woon in het oosten heeft iemand de online link? Misschien kan ik dan zien welke vestiging het heeft in de buurt.

Of kan dat alleen bij AH? Ik kom eigenlijk nooit bij de plus ook...
Ik had via de plus website dat ik eerst de producten in mijn winkelmandje had gedaan en toen een filiaal koos kwam de melding dat het filiaal de producten niet had en verdwenen zij uit mijn mandje. Maar het is niet zoals bij de AH volgens mij.
Ja maar ik kan deze producten dus überhaupt ook niet vinden op de plus website volgens mij hebben ze het niet als je zoekt op boter komt dat merk er ook niet uit zoek je op naam dan krijg je alleen de mayo ed.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Famke »

Heb je dan al een filiaal gekozen? Je kan altijd via google op plus.nl zoeken. Daardoor heb ik ontdekt dat het soms bij sommige filialen niet zichtbaar is want dan is het niet het assortiment.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Miranda »

Mooi weer dus maar op de gok naar een ander plus filiaal gefietst gelukkig met succes dus geslaagd!
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Deezers »

Die boter is nergens te verkrijgen lijkt het. Zelfs de filialen die volgens de website de boter hebben zijn ze niet te vinden, zelfs geen bordje of uitverkocht...
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Chrisje9999 »

Heb deze boter altijd maar dan het lichtste pondje, geen enkel probleem om die te kopen.
Volle pond en zonne pond hebben ze in Uden ook gewoon.

Deezers schreef: vr 05 jul 2019, 14:18 Die boter is nergens te verkrijgen lijkt het. Zelfs de filialen die volgens de website de boter hebben zijn ze niet te vinden, zelfs geen bordje of uitverkocht...
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door BabsMeijers »

Chrisje9999 schreef: vr 05 jul 2019, 16:23 Heb deze boter altijd maar dan het lichtste pondje, geen enkel probleem om die te kopen.
Volle pond en zonne pond hebben ze in Uden ook gewoon.

Deezers schreef: vr 05 jul 2019, 14:18 Die boter is nergens te verkrijgen lijkt het. Zelfs de filialen die volgens de website de boter hebben zijn ze niet te vinden, zelfs geen bordje of uitverkocht...
Heb jij lichtste pondje gekocht en heb je deze ook uitbetaald gekregen van Scoupy want ik heb die normaal ook maar omdat die niet word vernoemd in de actie voorwaarden durf ik hem niet te kopen en de gok te nemen
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Lee Kum Kee Sauce, Bullit Sugar Free, Gouda's Glorie Volle Pond (excl Plus), Sultana GoodMorning Havermoutsti

Bericht door Chrisje9999 »

Nee, heb bij deze actie zonne pondje gekocht en daar heb ik het geld al van terug.

BabsMeijers schreef: vr 05 jul 2019, 19:17
Chrisje9999 schreef: vr 05 jul 2019, 16:23 Heb deze boter altijd maar dan het lichtste pondje, geen enkel probleem om die te kopen.
Volle pond en zonne pond hebben ze in Uden ook gewoon.

Deezers schreef: vr 05 jul 2019, 14:18 Die boter is nergens te verkrijgen lijkt het. Zelfs de filialen die volgens de website de boter hebben zijn ze niet te vinden, zelfs geen bordje of uitverkocht...
Heb jij lichtste pondje gekocht en heb je deze ook uitbetaald gekregen van Scoupy want ik heb die normaal ook maar omdat die niet word vernoemd in de actie voorwaarden durf ik hem niet te kopen en de gok te nemen
Plaats reactie