Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door sjaak van de Hoek »

Met Kiesjefolders kies je zelf welke folders je wekelijks wilt ontvangen .
Ook kan je bij de laatste stap een NEE-sticker aanvragen .
Bovendien maak je nu kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,- .
Door zelf te kiezen welke folders je wekelijks NIET door de brievenbus
wilt ontvangen bespaar je het milieu door minder papiergebruik !
Je kan ook meedoen als je al een NEE / NEE -sticker hebt .

https://kiesjefolders.nl/?b=5
Laatst gewijzigd door sjaak van de Hoek op zo 21 jul 2019, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door koekje »

Dit lijkt op een winactie, valt meer onder prijsvragen. :)

Ik kon via de link ook niet lezen dat je ook een NEE sticker gratis erbij krijgt, waar staat dat?
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door sjaak van de Hoek »

koekje schreef: zo 21 jul 2019, 06:41 Ik kon via de link ook niet lezen dat je ook een NEE sticker gratis erbij krijgt, waar staat dat?
" Ook kan je bij de laatste stap een NEE-sticker aanvragen "
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door Luus »

Dan zou ik naast het folderpakket dat hier huis-aan-huis verspreid wordt er nóg een krijgen? Dat wordt wel héél veel oud papier...
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door sjaak van de Hoek »

Luus schreef: zo 21 jul 2019, 09:08 Dan zou ik naast het folderpakket dat hier huis-aan-huis verspreid wordt er nóg een krijgen? Dat wordt wel héél veel oud papier...
Doordat het reguliere ongeadresseerde pakket door een andere firma wordt bezorgd , kunnen wij dat helaas niet automatisch stopzetten . Gelukkig is er wel een eenvoudige oplossing . Je kunt het beste een nee-nee of nee-ja sticker op de brievenbus plakken . Hiermee krijg je geen ongeadresseerde reclame meer .
Ons pakket is geadresseerd , dus dat blijf je dan nog wel ontvangen .

Hoe kom je aan zo’n sticker ?
Je kunt de sticker gratis afhalen bij de gemeente of je kunt er gratis eentje bij ons aanvragen .
Dat kan door een mailtje te sturen naar ; info@kiesjefolders.nl
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door UtrechtseBert »

Ik ben blij dat ze hier in Utrecht vanaf januari 2020 over gaan stappen op de JA/JA sticker. Dan kan bij mij de NEE/NEE sticker eindelijk van mijn brievenbus af.
Ik lees al jaren mijn reclamefolders op Internet en vind het eigenlijk absurd dat ik moet aangeven dat ik geen reclame in mijn bus wil. Dat is echt de omgekeerde wereld. In zekere zin is het een vorm van spam.
:)
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door koekje »

UtrechtseBert schreef: zo 28 jul 2019, 08:25 Ik ben blij dat ze hier in Utrecht vanaf januari 2020 over gaan stappen op de JA/JA sticker. Dan kan bij mij de NEE/NEE sticker eindelijk van mijn brievenbus af.
Ik lees al jaren mijn reclamefolders op Internet en vind het eigenlijk absurd dat ik moet aangeven dat ik geen reclame in mijn bus wil. Dat is echt de omgekeerde wereld. In zekere zin is het een vorm van spam.
:)
Tsja, hoe was het ook al weer, ieder nadeel heeft zijn voordeel??

Daar gaat de werkgelegenheid van de o.a. de folderbezorgers, drukkers, minder opbrengsten voor scholen, verenigingen e.d. die oud papier ophalen (ja dat gebeurt nog).

Ik zou dan weer niet zo blij zijn, dan moet ik er juist een sticker opplakken :roll:
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door ikka »

koekje schreef: za 05 okt 2019, 07:11

Ik zou dan weer niet zo blij zijn, dan moet ik er juist een sticker opplakken :roll:

Of je kiest voor kiesjefolders ;)
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis NEE-sticker + Kies je eigen reclamefolders + Kans op HEMA Waardebon t.w.v. € 50,-

Bericht door Miranda »

koekje schreef: za 05 okt 2019, 07:11
UtrechtseBert schreef: zo 28 jul 2019, 08:25 Ik ben blij dat ze hier in Utrecht vanaf januari 2020 over gaan stappen op de JA/JA sticker. Dan kan bij mij de NEE/NEE sticker eindelijk van mijn brievenbus af.
Ik lees al jaren mijn reclamefolders op Internet en vind het eigenlijk absurd dat ik moet aangeven dat ik geen reclame in mijn bus wil. Dat is echt de omgekeerde wereld. In zekere zin is het een vorm van spam.
:)
Tsja, hoe was het ook al weer, ieder nadeel heeft zijn voordeel??

Daar gaat de werkgelegenheid van de o.a. de folderbezorgers, drukkers, minder opbrengsten voor scholen, verenigingen e.d. die oud papier ophalen (ja dat gebeurt nog).

Ik zou dan weer niet zo blij zijn, dan moet ik er juist een sticker opplakken :roll:
Eens!
Plaats reactie