vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door sebastiaan »

Alle verkooppunten in Nederland waar HARIBO Happy Cherries verkrijgbaar is, doen mee met deze geld-terug-actie. 
Zie de algemene voorwaarden

Maar ook
De kassabon dient duidelijk leesbaar te zijn en de volgende items te bevatten:  

Aankoop is in Nederland gedaan 

Naam product: HARIBO Happy Cherries 

Datum van de kassabon valt in de actieperiode


Bij Trekpleister vanaf dinsdag 6 aug
250 gram van 1.49 voor 0.99 Euro
Noekjhu
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 20:20

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Noekjhu »

Ik heb haribo gemaild met de vraag of je deze actie ook kan doen bij de AH, als ik het antwoord heb horen jullie het
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Banyu »

Is het in alle winkels geldig? Oom Jumbo als Albert Heijn?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Mariette »

OP de site van Haribo staat ook de verpakking van 400 gram vermeld!
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door naromi »

Dit staat nu op de site van Haribo:

Actievoorwaarden:

Deze geld-terug-actie loopt van 5 augustus 2019 tot en met 30 september 2019. Door een consumentenverpakking HARIBO Happy Cherries te kopen krijg je de mogelijkheid om het volledige aankoopbedrag van het product teruggestort te krijgen. Voor deze actie zijn er 7500 uit te betalen cashbacks vastgesteld. Let op: voor deze geld-terug-actie geldt op=op. De volgende grammages doen mee met deze geld-terug-actie: 70g, 75g, 185g, 200g, 225g, 250g, 275g, 300g, 400g en 500g. Alle verkooppunten in Nederland waar HARIBO Happy Cherries verkrijgbaar is, doen mee met deze geld-terug-actie. Deelname is uitgesloten voor aankopen die elders dan in Nederland zijn gedaan.

Om deel te kunnen nemen dien je een account aan te maken op www.haribofun.com. Deelnemen aan deze geld-terug- actie is alleen mogelijk met de kassabon. Hiervan dien je een foto te maken en deze te uploaden op www.haribofun.com.

De kassabon dient duidelijk leesbaar te zijn en de volgende items te bevatten:
Aankoop is in Nederland gedaan
Naam van het product: HARIBO Happy Cherries
Datum van de kassabon valt in de actieperiode
Er kan per kassabon van één HARIBO Happy Cherries product erop, per rekeningnummer en per persoon maar één keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie. Deze actie mag in combinatie met andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. Voor het uitbetalen van de cashback hanteren wij een periode van 14 dagen. Deze uitbetaling wordt uitsluitend uitgekeerd aan Europese IBAN rekeninghouders.

Voor deze geld-terug-acties zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Ellis »

lekkere actie weer, natuurlijk gaan we eerst op zoek naar de grootste verpakking ;)
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door R.W. »

Vandaag de kersen bij de Plus gekocht. Er staat bij mij alleen kersen op de bon.
Bij het invullen van de gegevens geeft hij bij mij aan dat het Ibannummer al gebruikt wordt op een ander account. Voor geld-terug -acties is het niet toegestaan om hetzelfde IBAn twee keer te gebruiken.
Zijn er meer die dit hebben??
Ik heb ook nog geprobeerd het rekeningnummer van mijn man in te voeren maar daar geeft hij hetzelfde aan

Ik heb inmiddels al een mail gedaan naar de haribo.
Noekjhu
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 20:20

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Noekjhu »

R.W. schreef: ma 05 aug 2019, 14:47 Vandaag de kersen bij de Plus gekocht. Er staat bij mij alleen kersen op de bon.
Bij het invullen van de gegevens geeft hij bij mij aan dat het Ibannummer al gebruikt wordt op een ander account. Voor geld-terug -acties is het niet toegestaan om hetzelfde IBAn twee keer te gebruiken.
Zijn er meer die dit hebben??
Ik heb ook nog geprobeerd het rekeningnummer van mijn man in te voeren maar daar geeft hij hetzelfde aan

Ik heb inmiddels al een mail gedaan naar de haribo.
Dat had ik ook,
Maar je moet eerst een profiel aanmaken en daarin je bank gegevens invullen
Dan nog een keer proberen en dan moet het lukken
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door ronaldo »

Vanmiddag mail van Haribo dat kassabon is goedgekeurd, en geld binnen 14 dagen zal worden overgemaakt.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: vanaf 5 augustus : gratis Haribo happy cherries

Bericht door Jacky's »

Noekjhu schreef: ma 05 aug 2019, 16:17
R.W. schreef: ma 05 aug 2019, 14:47 Vandaag de kersen bij de Plus gekocht. Er staat bij mij alleen kersen op de bon.
Bij het invullen van de gegevens geeft hij bij mij aan dat het Ibannummer al gebruikt wordt op een ander account. Voor geld-terug -acties is het niet toegestaan om hetzelfde IBAn twee keer te gebruiken.
Zijn er meer die dit hebben??
Ik heb ook nog geprobeerd het rekeningnummer van mijn man in te voeren maar daar geeft hij hetzelfde aan

Ik heb inmiddels al een mail gedaan naar de haribo.
Dat had ik ook,
Maar je moet eerst een profiel aanmaken en daarin je bank gegevens invullen
Dan nog een keer proberen en dan moet het lukken

[/bij staat op de plus bon ook kersen, maar een foto met verpakking gemaakt, i.t.t. ronaldo nog geen bericht, weet niet hoe vroeg hij wasquote]
Plaats reactie