2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door petra11 »

https://scoupy.com/nl/
https://www.eurosparen.nl/nl/l/geld-terug-acties/
Linken toegevoegd door moderator

op de site van Optimel euro-sparen zie ik 2 nieuwe gta-s die verzorgd worden
door Scoupy.
drinkyoghurt Campina met een smaakje : aardbei, vanille, kokos en framboos
en eentje van Optimel salades.

dus niet via Optimel sparen maar via Scoupy.
dus kassabon versturen en niet met de code op het pak.

Ik had op de site van Scoupy al een foto gezien van die 2 producten,
maar ik zag ze er nog niet bij staan,
maar als je de site van Optimel euro sparen opstart, kan je er wel naar toe klikken.
Staat er nu wel op.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Jacky's »

voorwaarden aankoop/ deelname Optimel salade :

LET OP! Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties (Eurosparen en Scoupy) verspreid. In totaal kun je per persoon (per kassabon, IBAN-nummer en e-mail adres) slechts één keer met deze geld-terug-actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie. Genoemde gegevens van deelnemers zullen ter controle hiervan in het goedkeuringsproces gebruikt worden.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: ma 26 aug 2019, 09:24 voorwaarden aankoop/ deelname Optimel salade :

LET OP! Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties (Eurosparen en Scoupy) verspreid. In totaal kun je per persoon (per kassabon, IBAN-nummer en e-mail adres) slechts één keer met deze geld-terug-actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie. Genoemde gegevens van deelnemers zullen ter controle hiervan in het goedkeuringsproces gebruikt worden.
Staat ook bij Drinkyoghurt en op site van Campina: https://www.campina.nl/nl/l/geld-terug-acties/
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Deezers »

Gelukkig is de drinkyoghurt nieuw maar de andere producten zijn al vaker langsgeweest en vielen eigenlijk ook niet in de smaak zoals de Optimel salade...
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door liamito »

Ik snap de meerwaarde van deze samenwerking niet zo. Zou het misbruik bij die codes dan echt zo groot zijn? :roll: Ik heb er gelukkig nooit last van gehad.

Als ik het goed begrijp duren deze acties dus sowieso tot en met 9 september? Bij Eurosparen krijg je geen balk met percentages of een op=op te zien.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Deezers »

liamito schreef: ma 26 aug 2019, 10:11 Ik snap de meerwaarde van deze samenwerking niet zo. Zou het misbruik bij die codes dan echt zo groot zijn? :roll: Ik heb er gelukkig nooit last van gehad.

Als ik het goed begrijp duren deze acties dus sowieso tot en met 9 september? Bij Eurosparen krijg je geen balk met percentages of een op=op te zien.
Ik gok ook een stukje gemak, Scoupy handelt alles af (wel tegen kostprijs). En voor ons is het ook fijn om alles op één platform te hebben in plaats van steeds andere sites met andere voorwaarden. Haribo is net nieuw en dat heeft 1,5 week geduurd tot goedkeuring en wacht nog steeds op geld terug.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Jacky's »

helaas het indienen van de campina loopt niet zo soepeltjes, ging voor mijzelf en een ander de gta doen, de browsegeschiedenis moeten wissen voordat ik verder kon om het voor mijn vriendin in te dienen en voor ons beide 3 pagina's terug om goed te kunnen uitloggen,

voor de rest een goede actie, drink smakelijk,
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door koekje »

liamito schreef: ma 26 aug 2019, 10:11 Ik snap de meerwaarde van deze samenwerking niet zo. Zou het misbruik bij die codes dan echt zo groot zijn? :roll: Ik heb er gelukkig nooit last van gehad.

Als ik het goed begrijp duren deze acties dus sowieso tot en met 9 september? Bij Eurosparen krijg je geen balk met percentages of een op=op te zien.
Misschien is de meerwaarde wel dat je nu ook een bon nodig hebt, dan kopiëren mensen ook minder snel de codes in de winkel
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door Famke »

koekje schreef: ma 26 aug 2019, 20:56
liamito schreef: ma 26 aug 2019, 10:11 Ik snap de meerwaarde van deze samenwerking niet zo. Zou het misbruik bij die codes dan echt zo groot zijn? :roll: Ik heb er gelukkig nooit last van gehad.

Als ik het goed begrijp duren deze acties dus sowieso tot en met 9 september? Bij Eurosparen krijg je geen balk met percentages of een op=op te zien.
Misschien is de meerwaarde wel dat je nu ook een bon nodig hebt, dan kopiëren mensen ook minder snel de codes in de winkel
En voor Campina is het denk ik ook fijn dat precies wordt uitgekeerd wat men heeft betaalt en niet per ongeluk te veel oid. Ik ben heel benieuwd hoe ze deze samenwerking vinden. Ik heb persoonlijk liever Campina's acties op hun eigen pagina enkel.
tinekehart
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:16

Re: 2 nieuwe gta-s Campina + Optimel via Scoupy

Bericht door tinekehart »

Bij Scoupy is de Optimel salade actie afgelopen, uiterste kassabondatum 28-08-2019.

Bij Eurosparen staat hij nog: Geldig tot en met 09-09-19 en staat geen op = op bij vermeld!
Ben benieuwd hoe dat nu weer gaat lopen.
Plaats reactie