Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door Shiven »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/gum/gu ... t=cashback

Actievoorwaarden

Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op GUM ActiVital Tandpasta 75 ml (adviesprijs €4,99), GUM Paroex Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,49), GUM Gingidex Tandpasta 75 ml (adviesprijs €6,49), GUM Ortho Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,49) of GUM HaliControl Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,29).
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Etos-winkel in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 27-09-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
*Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs €6,49 GUM ActiVital Tandpasta 75 ml. Per winkel kan de prijs verschillen.
Algemene Voorwaarden en Actievoorwaarden zijn van toepassing.
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de Meest gestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door petra11 »

komende week bij Kruidvat Gum 1+1 gratis,
vaak dichterbij dan een Etos.
en geen gta in te vullen.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Deze actie staat er sinds vandaag (bij mij) weer in met dezelfde startdatum...
Ik heb er in september al aan meegedaan en ik vraag mij af of ik er nu nog een keer aan mee mag doen.

EDIT: ik heb even contact opgenomen met Scoupy en iedereen die al eerder met deze actie heeft meegedaan mag opnieuw meedoen :)
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door Shiven »

Bedankt voor info, Zeeuwsmeisje.
Keek er vanmorgen al vreemd van op dat deze coupon weer zichtbaar was in mijn account, met inderdaad oude startdatum.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door ronaldo »

Nu bij Etos ,o.a. GUM tandpasta 2 halen 1 betalen, en buiten Etos in Alexandrium stond stand van GUM waar ze waardecoupon van €3,00 uitdeelde om later te verzilveren bij aankoop GUM tandverzorging, geldig tot eind december 2020. Had nu 2 tubes, 2 halen 1 betalen, voor €6,05 en kreeg € 3,02 retour gestort van Scoupy. En heb nog die waardecoupon van € 3,00.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door Lia »

ronaldo schreef: do 28 nov 2019, 12:14 Nu bij Etos ,o.a. GUM tandpasta 2 halen 1 betalen, en buiten Etos in Alexandrium stond stand van GUM waar ze waardecoupon van €3,00 uitdeelde om later te verzilveren bij aankoop GUM tandverzorging, geldig tot eind december 2020. Had nu 2 tubes, 2 halen 1 betalen, voor €6,05 en kreeg € 3,02 retour gestort van Scoupy. En heb nog die waardecoupon van € 3,00.

Ik krijg maar €1,50 terug
1+1 gratis bij de Etos...
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door ronaldo »

Lia schreef: za 30 nov 2019, 16:02
ronaldo schreef: do 28 nov 2019, 12:14 Nu bij Etos ,o.a. GUM tandpasta 2 halen 1 betalen, en buiten Etos in Alexandrium stond stand van GUM waar ze waardecoupon van €3,00 uitdeelde om later te verzilveren bij aankoop GUM tandverzorging, geldig tot eind december 2020. Had nu 2 tubes, 2 halen 1 betalen, voor €6,05 en kreeg € 3,02 retour gestort van Scoupy. En heb nog die waardecoupon van € 3,00.

Ik krijg maar €1,50 terug
1+1 gratis bij de Etos...
Ik had 27 november gekocht, en kreeg na indienen kassabon bij Scoupy al snel bericht dat ik € 3,02 terugkreeg, en ook dat op rekening ontvangen. Stond duidelijk op kassabon dat ik 2 tubes voor de prijs van 1 had gekocht.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door AmeGrunn »

Ivm. Black Friday gisteren was er 20% op alles bij Etos. En natuurlijk 1+1. Dat was ik echter vergeten (ging alles heel snel), en in het systeem van Scoupy stond het filiaal niet. Pas laat in de avond was het goedgekeurd, maar met de verkeerde cashback. Dus weer eens een bericht naar Scoupy gestuurd.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door Lia »

ronaldo schreef: za 30 nov 2019, 16:21
Lia schreef: za 30 nov 2019, 16:02
ronaldo schreef: do 28 nov 2019, 12:14 Nu bij Etos ,o.a. GUM tandpasta 2 halen 1 betalen, en buiten Etos in Alexandrium stond stand van GUM waar ze waardecoupon van €3,00 uitdeelde om later te verzilveren bij aankoop GUM tandverzorging, geldig tot eind december 2020. Had nu 2 tubes, 2 halen 1 betalen, voor €6,05 en kreeg € 3,02 retour gestort van Scoupy. En heb nog die waardecoupon van € 3,00.

Ik krijg maar €1,50 terug
1+1 gratis bij de Etos...
Ik had 27 november gekocht, en kreeg na indienen kassabon bij Scoupy al snel bericht dat ik € 3,02 terugkreeg, en ook dat op rekening ontvangen. Stond duidelijk op kassabon dat ik 2 tubes voor de prijs van 1 had gekocht.
Dan hebben jullie geluk gehad.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Scoupy | 50% cashback GUM Tandpasta, gekocht bij Etos

Bericht door ronaldo »

In voorwaarde staat dat je 50% van kassabonbedrag krijgt uitgekeerd.
Plaats reactie