Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door Marry »

https://www.trotsopdeboeren.nl/

DOE MEE EN STEUN ONZE BOEREN!
Wij willen onze boeren een hart onder de riem steken en daar kun jij bij helpen! Door achter onze boeren te staan en met trots dit shirt te dragen. Op deze manier maak jij zichtbaar een statement: wij zijn trots op de boeren!

Meedoen kost je niets. Vraag gratis en vrijblijvend het T-shirt aan (op=op). Draag het en deel het.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door koekje »

Goed idee op zich (eigen boeren eerst :?: ).

Weet iemand waar die shirts geproduceerd worden, het lijkt me niet zo goed in het kader van de CO2 en stikstof reductie als die shirts uit de lage lonen landen, in bijv. Azie, moeten komen. :shock:
Gebruikersavatar
Brigit
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:20

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren UPDATE

Bericht door Brigit »

UPDATE 07-10-2019:
Dat was even schrikken op de maandagochtend. Wat een enorme hoeveelheid respons hebben we gehad!
Dat betekent helaas dat we de actie (tijdelijk) moeten stoppen omdat we gewoonweg niet aan de vraag van shirts kunnen voldoen.

Inschrijven is dan ook niet meer mogelijk. Alle mensen die zich in de afgelopen dagen hebben
ingeschreven ontvangen van ons persoonlijk bericht.
Otta
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:25

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door Otta »

Iedereen die ik ken kreeg de mail: "Helaas moet ik je meedelen dat we je geen shirt kunnen toesturen. De animo was zo groot, dat we niet voldoende voorraad hebben." Iemand er wel een gekregen?
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door Jacky's »

Otta schreef: wo 09 okt 2019, 08:43 Iedereen die ik ken kreeg de mail: "Helaas moet ik je meedelen dat we je geen shirt kunnen toesturen. De animo was zo groot, dat we niet voldoende voorraad hebben." Iemand er wel een gekregen?


Nee, (nog) geen dergelijke mail gehad. Heb vrijdagavond c.a. 20.00 uur aangevraagd. Toen stond deze post over gratis t-shirt al op GratiZ.nl
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door Miranda »

Otta schreef: wo 09 okt 2019, 08:43 Iedereen die ik ken kreeg de mail: "Helaas moet ik je meedelen dat we je geen shirt kunnen toesturen. De animo was zo groot, dat we niet voldoende voorraad hebben." Iemand er wel een gekregen?
Wij ook, vrienden ook, familie ook!?

Iedereen die de afgelopen dagen heeft meegedaan krijgt persoonlijk bericht ja bericht dat niemand iets krijgt. Weer puur adressen verzamelen dus!
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door Marieke »

Ja die heb je er ook bij zitten, wel sneu hoor
Groet,

Marieke
klompjes12
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 18 nov 2015, 14:22

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door klompjes12 »

persoon die verantwoordelijk is hiervoor: super anti reclame....
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis t shirt #trotsopdeboeren op=op

Bericht door ikka »

Ik heb berichten gelezen van mensen die het wel krijgen.
Plaats reactie