Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

ikka schreef: di 12 nov 2019, 08:50 Als ik nu bij mijn campagnes kijk staan er nog maar 3 deelnames. (Waarvan ik er 2 al betaald heb gekregen.)
De andere deelnames die ik al betaald heb kregen of die nog betaald moeten worden staan er niet bij.
Bij mij is alles verdwenen terwijl ik de 1e 5 wel betaald heb gehad maar de 2e 5 niet.

Bij mijn dochter is alles ook verdwenen terwijl zij nog niets uitbetaald heeft gekregen van de 7 of 8 waar ze aan mee had gedaan. Bij haar werd alles ook extreem laat goedgekeurd.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz test en gta website

Bericht door greetje11 »

Hier op 1 artikel na, alles verdwenen.
Van de 7 artikelen 2 uitbetaald gekregen.
Hoop dat de rest snel volgt, anders maar eens een mailtje versturen.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

Rustig aan, mensen. De 4 weken zijn nog niet om. Dan pas reageren, zou ik zeggen...
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Chrisje9999 »

Als ik onderaan op Home klik zie ik rechtsboven een klokje en als ik daar op klik komen de 4 artikelen tevoorschijn waar ik nog geen uitbetaling van heb gekregen. In die melding staat dat binnen 30 werkdagen aan de opgegeven bankrekening wordt terugbetaald.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Chrisje9999 schreef: di 12 nov 2019, 13:44 Als ik onderaan op Home klik zie ik rechtsboven een klokje en als ik daar op klik komen de 4 artikelen tevoorschijn waar ik nog geen uitbetaling van heb gekregen. In die melding staat dat binnen 30 werkdagen aan de opgegeven bankrekening wordt terugbetaald.
Bedoel je dat belletje?
Als ik daar op klik, krijg ik alleen een smiley met de melding: "je hebt alle berichten gelezen".
Mariam
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 30 aug 2019, 10:06

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Mariam »

Hier ook alles goedgekeurd, daarna 3 van 5 artikelen gewoon verdwenen. Nog geen terugbetaling gehad.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

tequilacin schreef: di 12 nov 2019, 10:42 Rustig aan, mensen. De 4 weken zijn nog niet om. Dan pas reageren, zou ik zeggen...
Wie zegt dat we niet rustig afwachten!? Al zijn de 4 weken bij een aantal dingen bij mij al wel voorbij hoor...

We melden hier echter alleen wat we constateren en of meer daar last van hebben is wel fijn om te weten.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Florence »

dit staat op hun website:

IK HEB DE TERUGBETALING NIET ONTVANGEN. WAT IS ER GEBEURD?
Er zijn verschillende redenen waarom je nog geen terugbetaling hebt ontvangen:

De tijd is nog niet voorbij. Houd er rekening mee dat we je normaal gesproken binnen 30 dagen na het valideren van jouw ticket een terugbetaling sturen.
De IBAN die je aan ons hebt opgegeven, is niet correct.
Het aankoop ticket dat je ons hebt gestuurd kon niet worden gevalideerd omdat het niet correct of onleesbaar is.

Ik heb trouwens tot nu toe ook nog helemaal niets ontvangen.

meegedaan aan
7th wasmiddel, 7th afwasmiddel, iams, hygeniq, oral B, huggies, royal canin, bieze.
ik zie dat ik 16 oktober geregistreerd ben, dus nog 4 dagen tot de eerste betaling.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Bij mij staan er nog maar twee producten in mijn lijst waarvan er één al is uitbetaald. De 'verdwenen' producten waren nog niet allemaal uitbetaald.

Maar ik zie nu dat van beide overgebleven producten de inschrijving is gesloten, maar de campagne nog niet is (af)gesloten.
Volgens mij verdwijnen de producten dus uit je lijst zodra de campagnes zijn afgesloten, ongeacht of ze al zijn uitbetaald.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Zeeuwsmeisje schreef: di 12 nov 2019, 18:24 Bij mij staan er nog maar twee producten in mijn lijst waarvan er één al is uitbetaald. De 'verdwenen' producten waren nog niet allemaal uitbetaald.

Maar ik zie nu dat van beide overgebleven producten de inschrijving is gesloten, maar de campagne nog niet is (af)gesloten.
Volgens mij verdwijnen de producten dus uit je lijst zodra de campagnes zijn afgesloten, ongeacht of ze al zijn uitbetaald.
INSCHRIJVINGEN OPEN INSCHRIJVINGEN GESLOTEN GESLOTEN
Inderdaad, als je uitgelogd bent zie je nog beter welke ook nog onder inschrijvingen open vallen.
Alles onder gesloten is verdwenen uit de lijst.
Plaats reactie