Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
emma1980
Berichten: 105
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 19:27

Re: Treetz test en gta website

Bericht door emma1980 »

Heeft er al iemand toegang tot nieuwe acties? Als ik nu naar de site ga, staat er: 'Momenteel zijn de campagnes compatibel met andere profielen. Voltooi jouw profiel en verhoog je kansen om nieuwe producten te proberen'. Maar als ik dan op de groene knop 'voltooi profiel' klik, krijg ik de melding 'Bedankt, je hebt alle enquêtes tot nu toe beantwoord' en is er dus niets te voltooien.
Annett
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Annett »

emma1980 schreef: di 19 nov 2019, 19:11 Heeft er al iemand toegang tot nieuwe acties? Als ik nu naar de site ga, staat er: 'Momenteel zijn de campagnes compatibel met andere profielen. Voltooi jouw profiel en verhoog je kansen om nieuwe producten te proberen'. Maar als ik dan op de groene knop 'voltooi profiel' klik, krijg ik de melding 'Bedankt, je hebt alle enquêtes tot nu toe beantwoord' en is er dus niets te voltooien.
Nee, hier ook niets nieuws...vorig jaar was een vergelijkbare actie maar éénmalig, ben benieuwd of ze het dit jaar anders doen, je zou het denken vanwege de opzet.
Ik was een beetje te laat bij en moest wachten tot producten weer "vrij" kwamen, omdat ze niet gekocht werden door de mensen die in eerste instantie ervoor gekozen hadden.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz test en gta website

Bericht door B2B »

Zolang ik mijn eerste producten nog niet betaald heb gekregen doe ik nog niet mee met andere.
We zijn nu bijna een maand verder.
Ik wacht nog heel even af :)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb vandaag de Hittebal en de Optimel uitbetaald gekregen.
Daarmee heb ik alle 7 aanvragen uitbetaald gekregen.
Toch zou het handig zijn als erbij stond voor welke aanvraag de uitbetaling was. Bij de beschrijving staat namelijk niks ...
Jacky's
Berichten: 879
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Jacky's »

emma1980 schreef: di 19 nov 2019, 19:11 Heeft er al iemand toegang tot nieuwe acties? Als ik nu naar de site ga, staat er: 'Momenteel zijn de campagnes compatibel met andere profielen. Voltooi jouw profiel en verhoog je kansen om nieuwe producten te proberen'. Maar als ik dan op de groene knop 'voltooi profiel' klik, krijg ik de melding 'Bedankt, je hebt alle enquêtes tot nu toe beantwoord' en is er dus niets te voltooien.

[Ook last van, vindt dit niet correct en de scoupy pop-up met de vraag of ik al een account heb schiet mij na tig keer ook in het verkeerde keelgat]
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Ik heb alles uitbetaald gekregen 7 producten m’n dochter heeft haar 9 producten ook uitbetaald gekregen.

Deze melding (hierboven) krijg je als er geen producten zijn om te testen. Er is op dit moment dus (nog) geen nieuwe ronde. Alle producten van de 1e en 2e ronde zijn beëindigd.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Alwiene »

Gisteren ook de laatste vergoeding terugbetaald gekregen. Ze scoren niet echt op overzichtelijkheid maar ze doen dus (tot nu toe iig) wat ze beloven. Ben benieuwd of er weer een nieuwe ronde komt, want idd hier ook die vage meldinge over profiel verder invullen en vervolgens dat ik alles al gedaan heb etc.
liamito
Berichten: 810
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

Iemand vandaag nog iets ontvangen? Ik hoopte op de laatste twee, maar dat wordt waarschijnlijk een weekje langer wachten dan.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1452
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

liamito schreef: di 26 nov 2019, 12:31 Iemand vandaag nog iets ontvangen? Ik hoopte op de laatste twee, maar dat wordt waarschijnlijk een weekje langer wachten dan.
Ik wacht ook nog op 1 uitbetaling.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1452
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Nu net is het laatste bedrag wat ik tegoed had gestort.
Plaats reactie