Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marry »

ikka schreef: za 12 okt 2019, 13:11
liamito schreef: za 12 okt 2019, 13:01

Foto maken en deze uploaden? Bon insturen gaat eigenlijk zoals bijna altijd.
De factuur is 1 pdf in 3 verschillenden delen. Dit moet 1 afbeelding worden. Heb ze wel al gemaild hierover.
Ik heb gewoon een foto gemaakt van het gedeelte waar de producten stonden, ik had ook geen pdf in drie delen. Voor mannen en vrouwen dezelfde foto ingestuurd, beide producten staan uiteraard op dezelfde factuur
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Van de 5 dingen had ik bij 3 dingen gelijk een vinkje dus goedkeuring maar bij 2 dingen blijft sinds vrijdag een klokje staan en bovenin bij mijn profiel een uitroepteken die weer naar die andere 2 producten gaat bij mijn wervingscampagnes echter er staat wel geweldig je hebt alle acties voltooid bij die 2 producten. Heel gek? In mijn geval santa Maria tortilla en zuivelhoeve goei’ndag waarbij ik dat heb. De andere 3 bonduelle bloemkoolrijst, Katja volfruit en johma kip kebab salade gelijk een goedkeuring. Ik heb overal gewoon een foto van de kassabon erbij gestuurd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Miranda schreef: zo 13 okt 2019, 20:41 Van de 5 dingen had ik bij 3 dingen gelijk een vinkje dus goedkeuring maar bij 2 dingen blijft sinds vrijdag een klokje staan en bovenin bij mijn profiel een uitroepteken die weer naar die andere 2 producten gaat bij mijn wervingscampagnes echter er staat wel geweldig je hebt alle acties voltooid bij die 2 producten. Heel gek? In mijn geval santa Maria tortilla en zuivelhoeve goei’ndag waarbij ik dat heb. De andere 3 bonduelle bloemkoolrijst, Katja volfruit en johma kip kebab salade gelijk een goedkeuring. Ik heb overal gewoon een foto van de kassabon erbij gestuurd.
Ik heb 4 van de 5 dingen (kan nergens de Huggies® Baby Wipes Extra Care Pure vinden) vrijdag 11 oktober na 18 uur ingediend. Heb echter nog niks goedgekeurd gekregen. Ik had product en kassabon op dezelfde foto, zelfs nagekeken of het scherp genoeg was.
Hopelijk wordt het morgen wel goedgekeurd ... :shock:
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Treetz test en gta website

Bericht door kareltt »

Het is weekend. Een beetje geduld kan geen kwaad toch?

Ik was al verbaasd dat er überhaupt iets goedgekeurd werd op zaterdagavond (Sensodyne en Iams kattenvoer).
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

kareltt schreef: zo 13 okt 2019, 21:11 Het is weekend. Een beetje geduld kan geen kwaad toch?

Ik was al verbaasd dat er überhaupt iets goedgekeurd werd op zaterdagavond (Sensodyne en Iams kattenvoer).
Ik heb het vrijdagochtend gelijk gedaan en 3 dingen gingen gelijk goed zelfde bon als de andere 2 dingen dan is het toch wel apart waarom die andere 2 dingen niet alsof er iets mis is gegaan maar ik kan zelf ook niets aanpassen.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Treetz test en gta website

Bericht door kareltt »

Miranda schreef: zo 13 okt 2019, 21:31
kareltt schreef: zo 13 okt 2019, 21:11 Het is weekend. Een beetje geduld kan geen kwaad toch?

Ik was al verbaasd dat er überhaupt iets goedgekeurd werd op zaterdagavond (Sensodyne en Iams kattenvoer).
Ik heb het vrijdagochtend gelijk gedaan en 3 dingen gingen gelijk goed zelfde bon als de andere 2 dingen dan is het toch wel apart waarom die andere 2 dingen niet alsof er iets mis is gegaan maar ik kan zelf ook niets aanpassen.
Je kan speculeren over de oorzaak maar dat heeft niet zoveel zin. Misschien zijn het verschillende personen of teams ofzo. Dat weten we niet.

In de voorwaarden staat ook dat ze het laten weten als we iets niet klopt en dat je dan alsnog het ticket correct in kan sturen, bijvoorbeeld.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

kareltt schreef: zo 13 okt 2019, 22:08
Miranda schreef: zo 13 okt 2019, 21:31
kareltt schreef: zo 13 okt 2019, 21:11 Het is weekend. Een beetje geduld kan geen kwaad toch?

Ik was al verbaasd dat er überhaupt iets goedgekeurd werd op zaterdagavond (Sensodyne en Iams kattenvoer).
Ik heb het vrijdagochtend gelijk gedaan en 3 dingen gingen gelijk goed zelfde bon als de andere 2 dingen dan is het toch wel apart waarom die andere 2 dingen niet alsof er iets mis is gegaan maar ik kan zelf ook niets aanpassen.
Je kan speculeren over de oorzaak maar dat heeft niet zoveel zin. Misschien zijn het verschillende personen of teams ofzo. Dat weten we niet.

In de voorwaarden staat ook dat ze het laten weten als we iets niet klopt en dat je dan alsnog het ticket correct in kan sturen, bijvoorbeeld.
Jaja i know!

Het was puur een mededeling misschien dat meer hetzelfde hadden. Ja dus...
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Marry schreef: zo 13 okt 2019, 01:42
ikka schreef: za 12 okt 2019, 13:11
liamito schreef: za 12 okt 2019, 13:01

Foto maken en deze uploaden? Bon insturen gaat eigenlijk zoals bijna altijd.
De factuur is 1 pdf in 3 verschillenden delen. Dit moet 1 afbeelding worden. Heb ze wel al gemaild hierover.
Ik heb gewoon een foto gemaakt van het gedeelte waar de producten stonden, ik had ook geen pdf in drie delen. Voor mannen en vrouwen dezelfde foto ingestuurd, beide producten staan uiteraard op dezelfde factuur
Ik had er toch graag mijn naam bij en de datum ;)
Voor mijn man ook ingestuurd.
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Crazy9 »

Hier ook bepaalde produkten gelijk goedgekeurd en sommige weer niet, blijft op een uitroepteken staan.



Ik heb het vrijdagochtend gelijk gedaan en 3 dingen gingen gelijk goed zelfde bon als de andere 2 dingen dan is het toch wel apart waarom die andere 2 dingen niet alsof er iets mis is gegaan maar ik kan zelf ook niets aanpassen.
[/quote]

Je kan speculeren over de oorzaak maar dat heeft niet zoveel zin. Misschien zijn het verschillende personen of teams ofzo. Dat weten we niet.

In de voorwaarden staat ook dat ze het laten weten als we iets niet klopt en dat je dan alsnog het ticket correct in kan sturen, bijvoorbeeld.
[/quote]

Jaja i know!

Het was puur een mededeling misschien dat meer hetzelfde hadden. Ja dus...
[/quote]
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Raymond1985 »

Weet iemand al hoe het systeem omgaat met producten die in een aanbieding gekocht worden? Net zoals Scoupy dat je bijv. de helft terugkrijgt bij 50% korting?
Plaats reactie