SCOUPY - Persoonlijk - Gold & Green Pulled Oats

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gesloten
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

SCOUPY - Persoonlijk - Gold & Green Pulled Oats

Bericht door sebastiaan »

LET OP : Dit is een PERSOONLIJKE aanbieding. Niet iedereen heeft deze erbijstaan
Staat niet bovenaan de lijst maar vlak voor de gebruikte en verlopen akties, en dus bijna onderaan de lijst

Gold & Green Pulled Oats® probeer gratis!
Probeer nu één pak Gold & Green Pulled Oats® gratis, gekocht bij Albert Heijn!

Pulled Oats® is 100% plantaardig, rijk aan ijzer en eiwit, sojavrij, en zonder toevoegingen. Door de fijne smaak en bite is het de perfecte basis voor je favoriete pasta-, Tex Mex- of wokgerecht.

Alleen bij geselecteerde AH's in de buurt. Bekijk de exacte winkels onder ‘Locaties’.

Alleen geldig op Gold & Green Pulled Oats® Naturel 175 gr of Gold & Green Pulled Oats® Tomato 175 gr.

Mocht je met de vorige Gold & Green Pulled Oats®-actie mee hebben gedaan, dan mag je ook meedoen met deze actie.
Deze cashback actie is begonnen op 16-09-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: SCOUPY - Persoonlijk - Gold & Green Pulled Oats

Bericht door ikka »

Is het dezelfde actie als deze? Het lijkt er wel op, dezelfde ingangsdatum.
https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... ats#p47795
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: SCOUPY - Persoonlijk - Gold & Green Pulled Oats

Bericht door sebastiaan »

Is inderdaad dezelfde ingangsdatum. Maar ik en iemand anders hebben vandaag deze erbij gekregen want een paar dagen geleden stond deze er nog niet bij. Ook in de mailbox en mail van Scoupy dat ik met deze actie kan meedoen. Fijn voor mij dat ik nog kan meedoen maar wel met een vrij oude ingangsdatum van 16-09-2019.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: SCOUPY - Persoonlijk - Gold & Green Pulled Oats

Bericht door ikka »

sebastiaan schreef: di 12 nov 2019, 00:51 Is inderdaad dezelfde ingangsdatum. Maar ik en iemand anders hebben vandaag deze erbij gekregen want een paar dagen geleden stond deze er nog niet bij. Ook in de mailbox en mail van Scoupy dat ik met deze actie kan meedoen. Fijn voor mij dat ik nog kan meedoen maar wel met een vrij oude ingangsdatum van 16-09-2019.
Bedankt, dan gaat er nu een slotje op.
Het gebeurt wel vaker dat mensen een actie later krijgen.
Gesloten