gratis = 100% helemaal voor niets

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: gratis = 100% helemaal voor niets

Bericht door Beheerder »

In 2016 en 2017 kwam dit onderwerp ook al eens aan bod. En het bericht van toen is nog even actueel en onveranderd:
Beheerder schreef: za 29 jul 2017, 13:05 Dit onderwerp komt de laatste tijd vaker aan bod. Het aanbod van gratis producten is beperkt en is dit gratis forum in zijn bijna 10 jarig bestaan opgeschoven naar een forum waar naast gratis acties, ook geld terug acties en leuke kortingsacties geplaatst worden. Daar is helemaal niets mis mee. Als we nog meer submappen aan zouden maken op het forum, zoals 'Kortingen', 'Geld terug acties' en dergelijke, wordt het alleen maar lastiger om als tipgever te bepalen waar een actie onder geplaatst dient te worden (sommige acties vallen binnen meerdere categorien), wordt de kans dat een tip dubbel wordt geplaatst groter en wordt het voor de bezoekers moeilijker om snel de leukste acties tegen te komen.

Wat iedereen wel zou kunnen helpen is als alle tipgevers een duidelijke naam aan het topic kunnen geven. Dus geef in de titel duidelijk aan wat de aard van de actie is (gratis/korting/geld terug actie/voordeelbox, etc) en dan kan iedereen in een ogenblik zien of de actie interessant kan zijn of niet.

Voor de rest wens ik iedereen veel plezier hier met het forum. Dat iedereen maar veel tips mag uitwisselen in een prettige omgeving!
Om de discussie niet weer opnieuw te beleven, heb ik het topic gesloten. Mocht je het niet eens zijn met de beslissing, stuur me dan gerust een persoonlijk bericht.
Gesloten