SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Buijsje »

Ik krijg ook steeds de melding dat ik niet alle gegevens heb ingestuurd, terwijl ik wel alles ingevuld heb.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Florence »

hier dezelfde ervaring met die melding, alle gegevens zijn ingevuld, maar versturen lukt niet.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Mariette »

Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Zeeuwsmeisje »

devlaas schreef: ma 09 dec 2019, 11:49 Ik heb nu last van dat ik niet al mijn gegevens heb ingevuld en kan nu niets versturen
word hier niet vrolijk van :(
Dat had ik ook.
Bleek dat ik mijn telefoonnummer moest invullen (kan alleen via de app, niet via de website).
Daarna kon ik de kassabon wel versturen. Alles is inmiddels ook goedgekeurd.

Edit: nu de site weer gewoon werkt, heb ik mijn telefoonnummer toch maar weer verwijderd. Zit niet te wachten op telefoontjes van Scoupy!
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op ma 09 dec 2019, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

Mariette schreef: ma 09 dec 2019, 14:18 Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Mariette, dien jij jouw cashbackacties in via de website?
Daar is momenteel inderdaad nog geen mogelijkheid gecreëerd voor het invullen van je telefoonnummer.
Menigeen belt Scoupy daar natuurlijk momenteel over, vandaar dat de lijn overbelast is.
Laatst gewijzigd door Shiven op ma 09 dec 2019, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Florence »

om geld aan mij uit te betalen hebben ze alleen mijn naam, woonplaats en bankrekeningnummer nodig. Ze hebben ook al om mijn exacte adres en geboortedatum gevraagd, nu weer telefoonnummer nog even en ze willen mijn bsn weten. het lijkt facebook wel.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Shiven schreef: ma 09 dec 2019, 14:43
Mariette schreef: ma 09 dec 2019, 14:18 Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Mariette, dien jij jouw cashbackacties in via de website?
Daar is momenteel inderdaad nog geen mogelijkheid gecreëerd voor het invullen van je telefoonnummer.
Ik ben Mariette niet, maar mijn nichtje heeft de app (ook) niet en kon ook nergens een telefoonnummer invullen :( Ze heeft toen een profielfoto geüpload en kon daarna wel haar kassabon indienen! Ze heeft overigens een 'neutrale' foto gebruikt met een leuke afbeelding omdat ze liever geen foto van haarzelf hiervoor wilde gebruiken.
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door WIJ »

Deze blunder is inmiddels kennelijk hersteld, indienen via de website werkte zojuist weer.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

WIJ schreef: ma 09 dec 2019, 14:50 Deze blunder is inmiddels kennelijk hersteld, indienen via de website werkte zojuist weer.
28 minuten geleden reactie Scoupy op Facebook

SCOUPY Nederland We vinden het erg vervelend om te horen dat jullie problemen hebben ervaren met het insturen van de kassabon voor de acties van de Paradeweek. Onze excuses voor het ongemak. Onze technische dienst is hard aan de slag gegaan en ze hebben aangegeven dat het probleem nu verholpen moet zijn. Zouden jullie het opnieuw willen proberen?
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door BabsMeijers »

devlaas schreef: ma 09 dec 2019, 11:49 Ik heb nu last van dat ik niet al mijn gegevens heb ingevuld en kan nu niets versturen
word hier niet vrolijk van :(
Hier had ik ook last van maar zojuist werkte alles weer normaal en alles kunnen versturen.
Plaats reactie