SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door liamito »

Jullie al goedkeuring(en)?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Mariette »

Wel na gistermiddag zo rond half zes ingediend, vandaag rond 11 uur goedkeuring.

Voor mijzelf vanmorgen 3 aanvragen ingediend en nog geen goedkeuring ontvangen, ze zullen het wel druk hebben.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Lia »

Ik had gistermiddag kassabon ingediend,en pas vanochtend goedkeuring gehad.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door ronaldo »

Mariette schreef: di 10 dec 2019, 18:20 Wel na gistermiddag zo rond half zes ingediend, vandaag rond 11 uur goedkeuring.

Voor mijzelf vanmorgen 3 aanvragen ingediend en nog geen goedkeuring ontvangen, ze zullen het wel druk hebben.
Vandaag om 11.30uur 6 aanvragen ingediend, nog geen goedkeuring, Kerst drukte🌲
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door suriboy »

Nogmaals, het heeft niets te maken met drukte bij Scoupy.

Snelle computers doen het werk en de mens komt alleen van pas bij de 'aangehouden' aanvragen.

Ik vermoed:
*) instellingen actie niet correct
*) uitstel goedkeuren = uitstel terugbetaling = meer cashflow
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door liamito »

suriboy schreef: di 10 dec 2019, 22:55 Nogmaals, het heeft niets te maken met drukte bij Scoupy.

Snelle computers doen het werk en de mens komt alleen van pas bij de 'aangehouden' aanvragen.

Ik vermoed:
*) instellingen actie niet correct
*) uitstel goedkeuren = uitstel terugbetaling = meer cashflow
Wat betreft die cashflow, waar de tijd tussen indienen en goedkeuring normaal ultrakort is, was dit nu zo tussen het goedkeuren en uitbetalen. Maar misschien had ik daar geluk mee.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Jacky's »

Sinds 19-12 geen indiening meer kunnen afronden.
Ingediend via de website, verschillende browsers geprobeerd met teleurstellend resultaat.
Blijft meestal op de laatste pagina hangen, de echte afronding. Kan de button volgende niet meer aanklikken. Dat mooie groene buttontje staat in grijs.
Natuurlijk contact gehad met scoupy en het wordt door de technische dienst bekeken.

Ingeving: ik maak een nieuw account aan -> het werkt feilloos appart.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door petra11 »

Jacky' s ,
problemen met indienen:
stond de geboorte-datum ingevuld in je account?
Bij mijn dochter, die ook problemen had met invullen, stond de geboorte-datum niet ingevuld in haar account.
Toen ze dat invulde, ging het weer goed met invullen.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

petra11 schreef: za 28 dec 2019, 19:51 Jacky' s ,
problemen met indienen:
stond de geboorte-datum ingevuld in je account?
Bij mijn dochter, die ook problemen had met invullen, stond de geboorte-datum niet ingevuld in haar account.
Toen ze dat invulde, ging het weer goed met invullen.
Exact, ook ik loop hier tegenaan!
Ben al poosje in contact met Scoupy hoe mijn geboortedatum weer automatisch op de laatste pagina komt te staan.
Technische Dienst moet eraan te pas komen.
Maar zelf geboortedatum handmatig invullen lost het ook op.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door sjaak van de Hoek »

Shiven schreef: za 28 dec 2019, 20:10
petra11 schreef: za 28 dec 2019, 19:51 Jacky' s ,
problemen met indienen:
stond de geboorte-datum ingevuld in je account?
Bij mijn dochter, die ook problemen had met invullen, stond de geboorte-datum niet ingevuld in haar account.
Toen ze dat invulde, ging het weer goed met invullen.
Exact, ook ik loop hier tegenaan!
Ben al poosje in contact met Scoupy hoe mijn geboortedatum weer automatisch op de laatste pagina komt te staan.
Technische Dienst moet eraan te pas komen.
Maar zelf geboortedatum handmatig invullen lost het ook op.
Hier het zelfde probleem met de geboorte-daum
Plaats reactie