SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Jacky's »

[/quote]
sjaak van de Hoek schreef: za 28 dec 2019, 20:35
Shiven schreef: za 28 dec 2019, 20:10
petra11 schreef: za 28 dec 2019, 19:51 Jacky' s ,
problemen met indienen:
stond de geboorte-datum ingevuld in je account?
Bij mijn dochter, die ook problemen had met invullen, stond de geboorte-datum niet ingevuld in haar account.
Toen ze dat invulde, ging het weer goed met invullen.
Exact, ook ik loop hier tegenaan!
Ben al poosje in contact met Scoupy hoe mijn geboortedatum weer automatisch op de laatste pagina komt te staan.
Technische Dienst moet eraan te pas komen.
Maar zelf geboortedatum handmatig invullen lost het ook op.
Hier het zelfde probleem met de geboorte-daum
[
de geboortedatum kon ik niet invullen, niet bij de afronding en ook niet in mijn profiel quote]
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

[quote Jacky's: "de geboortedatum kon ik niet invullen, niet bij de afronding en ook niet in mijn profiel" quote]

Er staat achter de invulvelden 'geboortedag', 'geboortemaand' en 'geboortejaar' een pijltje.
Die 3 pijltjes kun je niet gebruiken om 'dag', 'maand' en 'jaar'' te selecteren; ze werken niet.

Zodra je precies in het midden van de 3 genoemde invulvelden klikt, kun je deze invullen.
Heb het zojuist nog even weer geprobeerd.

Zodra de geboortedatum is ingevuld verkleurt de verzendknop van grijs in groen.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

sjaak van de Hoek, jij gaf aan hetzelfde probleem te hebben m.b.t. het opeens telkens handmatig moeten invoeren van de geboortedatum op de Scoupy webite.
Is het bij jou inmiddels verholpen?

Ik ontving op 3 januari een kort berichtje van Scoupy: 'Het probleem zou nu opgelost moeten zijn'.
Dit bleek helaas niet juist en ik heb hiervan enkele dagen geleden opnieuw uitvoerig melding gemaakt.
Vanmorgen werd mij gevraagd een nieuwe printscreen te sturen.
Het suddert nu al vanaf 19 december 2019.
Charlotte
Berichten: 12
Lid geworden op: za 17 jan 2015, 14:42

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Charlotte »

Ook ik (en famleden) hebben problemen met Scoupy. Altijd goed gegaan, maar nu de laatste maanden opeens allerlei problemen. Was op maandag bij AH boodschappen aan het doen. Ik open in de winkel de Scoupyapp om te kijken of er aanbiedingen waren die voor mij interresant waren. Zo zie ik Yesrepen staan. Probeer nu voor 1 euro drie repen. Ik kijk nogmaals goed omdat enige tijd geleden er een zelfde actie was en ik kijk tevens welke varianten er meedoen en koop een verpakking. Dezelfde dag dien ik 's avonds mijn kassabon in. Ik krijg melding dat ik de kassabon niet kan indienen. Als ik nogmaals de actie opzoek is hij van mijn scherm verdwenen. Ook niet de mogelijkheid om nog een "oude"kassabon achteraf in te sturen. Ik heb mail gedaan. en mijn probleem aangegeven. Gisteren opnieuw een mail gedaan en tot op heden niets gehoord. Zelfs geen bevestigingsmail of iets..... Zo jammer!!
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door tequilacin »

Ik ben bang dat Scoupy een langzame dood aan het sterven is. Het heeft er alle schijn van.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Sue-tje »

Daar ben ik ook bang voor. Ze zijn te groot geworden. Wordt steeds moeilijker. En de persil caps was de eerste wat grotere actie in heel lange tijd. Er staan steeds meer cashbacks op waar je eigenlijk niks mee kan of terug tot 50 cent ofzo. Kijk dat vind ik leuk bij de wasmiddel. Maar een zakje snoep zal ik er niet voor kopen
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Florence »

en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

Florence schreef: wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
Kun je nog iets met deze link?
https://scoupy.com/nl/geld-terug/scoupy ... k/50892/co

-In de Actievoorwaarden staat niet 'op=op'.
-De actie is inderdaad op dit moment nog niet gesloten.

Actievoorwaarden

We betalen altijd éénmalig maximaal €1,- uit, ook wanneer er meerdere bananen op dezelfde kassabon staan.
Alle merken bananen doen mee: of het nu een bekend merk of een huismerk is.
Dit is een strikt persoonlijke aanbieding die alleen voor jou geldig is.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een willekeurige supermarkt in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar één keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet áltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 13-12-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.

Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de Meest gestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com
Charlotte
Berichten: 12
Lid geworden op: za 17 jan 2015, 14:42

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Charlotte »

Charlotte schreef: di 21 jan 2020, 20:24 Ook ik (en famleden) hebben problemen met Scoupy. Altijd goed gegaan, maar nu de laatste maanden opeens allerlei problemen. Was op maandag bij AH boodschappen aan het doen. Ik open in de winkel de Scoupyapp om te kijken of er aanbiedingen waren die voor mij interresant waren. Zo zie ik Yesrepen staan. Probeer nu voor 1 euro drie repen. Ik kijk nogmaals goed omdat enige tijd geleden er een zelfde actie was en ik kijk tevens welke varianten er meedoen en koop een verpakking. Dezelfde dag dien ik 's avonds mijn kassabon in. Ik krijg melding dat ik de kassabon niet kan indienen. Als ik nogmaals de actie opzoek is hij van mijn scherm verdwenen. Ook niet de mogelijkheid om nog een "oude"kassabon achteraf in te sturen. Ik heb mail gedaan. en mijn probleem aangegeven. Gisteren opnieuw een mail gedaan en tot op heden niets gehoord. Zelfs geen bevestigingsmail of iets..... Zo jammer!!
INMIDDELS PER TELEFOON CONTACT GEHAD EN ALLES IS ZEER VRIENDELIJK EN KEURIG VERHOLPEN EN OPGELOST!! tel.nr. is 020-460 90 98
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Florence »

Shiven schreef: wo 22 jan 2020, 15:43
Florence schreef: wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
Kun je nog iets met deze link?
https://scoupy.com/nl/geld-terug/scoupy ... k/50892/co

-In de Actievoorwaarden staat niet 'op=op'.
-De actie is inderdaad op dit moment nog niet gesloten.

Actievoorwaarden

We betalen altijd éénmalig maximaal €1,- uit, ook wanneer er meerdere bananen op dezelfde kassabon staan.
Alle merken bananen doen mee: of het nu een bekend merk of een huismerk is.
Dit is een strikt persoonlijke aanbieding die alleen voor jou geldig is.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een willekeurige supermarkt in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar één keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet áltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 13-12-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.

Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de Meest gestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com
Shiven bedankt die link werkt inderdaad!
Plaats reactie