SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door ikka »

Florence schreef: wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
Mijn zus heeft een account aangemaakt maar ziet geen rad voor de bananen. Ik meende zelf dat deze ook afgelopen was?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door AmeGrunn »

ikka schreef: do 23 jan 2020, 22:33
Florence schreef: wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
Mijn zus heeft een account aangemaakt maar ziet geen rad voor de bananen. Ik meende zelf dat deze ook afgelopen was?
Nope, mijn moeder kon gisteren nog inloggen en kreeg het rad als pop-up.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Miranda »

Ik kan ze al 2 dagen niet meer mailen op klantenservice@scoupy.com postvak is vol krijg je dan.

Ik had een bon voor wet wipes kopen bij jumbo, AH en nog iets dus bij jumbo gekocht ingestuurd. Krijg ik mail afgekeurd verkeerde winkel gekocht bon zou teruggezet worden om opnieuw in te sturen. Dat wilde ik doen coupon foetsie. Even later was hij er opeens wel weer maar met inzenden voor kruidvat of Etos ja hallooooo. Ik had hem bij jumbo gekocht omdat dat moest de kruidvat zit daar echt pal en pal naast als het daar moest was ik daar wel heen gegaan, gemaild geen reactie na paar dagen weer gemaild. Mail terug dat ze heus wel antwoorden en dat ik vast verkeerd gekeken had. Nou zeker niet had zelfs een screenshot erbij toegevoegd. Dan had ik vast het verkeerde account gekeken er waren meerdere bonnen in omloop. Huh welk account dan. Dus wil weer mailen maar sindsdien kom je er niet meer door. Lekker dan ik zou wetwipes oid nooit zelf kopen zonde geld. Het was een gratis actie dus voor mij persoonlijk.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

Miranda schreef: vr 24 jan 2020, 11:57 Ik kan ze al 2 dagen niet meer mailen op klantenservice@scoupy.com postvak is vol krijg je dan.

Ik had een bon voor wet wipes kopen bij jumbo, AH en nog iets dus bij jumbo gekocht ingestuurd. Krijg ik mail afgekeurd verkeerde winkel gekocht bon zou teruggezet worden om opnieuw in te sturen. Dat wilde ik doen coupon foetsie. Even later was hij er opeens wel weer maar met inzenden voor kruidvat of Etos ja hallooooo. Ik had hem bij jumbo gekocht omdat dat moest de kruidvat zit daar echt pal en pal naast als het daar moest was ik daar wel heen gegaan, gemaild geen reactie na paar dagen weer gemaild. Mail terug dat ze heus wel antwoorden en dat ik vast verkeerd gekeken had. Nou zeker niet had zelfs een screenshot erbij toegevoegd. Dan had ik vast het verkeerde account gekeken er waren meerdere bonnen in omloop. Huh welk account dan. Dus wil weer mailen maar sindsdien kom je er niet meer door. Lekker dan ik zou wetwipes oid nooit zelf kopen zonde geld. Het was een gratis actie dus voor mij persoonlijk.
Ik herken deze wijze van antwoord geven door Scoupy (arrogantie van de macht). Je vecht soms tegen de bierkaai.
Miranda, jij hebt een printscreen van jouw wet wipes-coupon naar Scoupy gemaild. Staat op dat screenshot niet de naam van jouw gebruikersaccount?
Ik gebruik de Scoupy-website (niet de app), bij mij staat mijn gebruikersnaam in de rechterbovenhoek.
Dit bewijst toch dat je niet op een 'verkeerd account' hebt gekeken?
Sterkte!
edit: Misschien kun je ze in dit stadium beter even bellen. Zie bericht van Charlotte.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Miranda »

Shiven schreef: vr 24 jan 2020, 13:14
Miranda schreef: vr 24 jan 2020, 11:57 Ik kan ze al 2 dagen niet meer mailen op klantenservice@scoupy.com postvak is vol krijg je dan.

Ik had een bon voor wet wipes kopen bij jumbo, AH en nog iets dus bij jumbo gekocht ingestuurd. Krijg ik mail afgekeurd verkeerde winkel gekocht bon zou teruggezet worden om opnieuw in te sturen. Dat wilde ik doen coupon foetsie. Even later was hij er opeens wel weer maar met inzenden voor kruidvat of Etos ja hallooooo. Ik had hem bij jumbo gekocht omdat dat moest de kruidvat zit daar echt pal en pal naast als het daar moest was ik daar wel heen gegaan, gemaild geen reactie na paar dagen weer gemaild. Mail terug dat ze heus wel antwoorden en dat ik vast verkeerd gekeken had. Nou zeker niet had zelfs een screenshot erbij toegevoegd. Dan had ik vast het verkeerde account gekeken er waren meerdere bonnen in omloop. Huh welk account dan. Dus wil weer mailen maar sindsdien kom je er niet meer door. Lekker dan ik zou wetwipes oid nooit zelf kopen zonde geld. Het was een gratis actie dus voor mij persoonlijk.
Ik herken deze wijze van antwoord geven door Scoupy (arrogantie van de macht). Je vecht soms tegen de bierkaai.
Miranda, jij hebt een printscreen van jouw wet wipes-coupon naar Scoupy gemaild. Staat op dat screenshot niet de naam van jouw gebruikersaccount?
Ik gebruik de Scoupy-website (niet de app), bij mij staat mijn gebruikersnaam in de rechterbovenhoek.
Dit bewijst toch dat je niet op een 'verkeerd account' hebt gekeken?
Sterkte!
edit: Misschien kun je ze in dit stadium beter even bellen. Zie bericht van Charlotte.
Nee je accountnaam staat er idd niet bij zie ik. Die krijg je in de app alleen als je onder het kopje account klikt maar dan weer niet in combi met de actie of het een of het ander. Ik gebruik alleen m’n telefoon en als ik op de website wil gaat hij automatisch al door naar de app ook.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Miranda »

Geen succes er kon toch echt niets mis zijn met hun systeem. Want de coupon veranderd echt niet in de tussentijd. Maar snel terugbrengen naar Jumbo dus jeetje wat een raar gedoe. Er is echt wel wat mis in hun systeem.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Famke »

Iemand idee wat je bij Scoupy terugkrijgt als je 2 Heinz koopt voor 0,99 elk (met laten wij zeggen standaard prijs 1,29 euro per stuk) bij 1+1 gratis coupon? 0,99 of 0,99-0,30= 0.69 euro of zelfs 0,39 euro? :?
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door suriboy »

Famke schreef: za 25 jan 2020, 09:32 Iemand idee wat je bij Scoupy terugkrijgt als je 2 Heinz koopt voor 0,99 elk (met laten wij zeggen standaard prijs 1,29 euro per stuk) bij 1+1 gratis coupon? 0,99 of 0,99-0,30= 0.69 euro of zelfs 0,39 euro? :?
bij 1+1 en totaal voor beide 0,99 betaald, dan krijg je 0,49 terug.
bij actie 0,99 elk en je koopt er 2, dan krijg je 0,99 terug.

zie het als 50% terug van het daadwerkelijk betaalde bedrag voor de 2 items.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Famke »

suriboy schreef: za 25 jan 2020, 11:09
Famke schreef: za 25 jan 2020, 09:32 Iemand idee wat je bij Scoupy terugkrijgt als je 2 Heinz koopt voor 0,99 elk (met laten wij zeggen standaard prijs 1,29 euro per stuk) bij 1+1 gratis coupon? 0,99 of 0,99-0,30= 0.69 euro of zelfs 0,39 euro? :?
bij 1+1 en totaal voor beide 0,99 betaald, dan krijg je 0,49 terug.
bij actie 0,99 elk en je koopt er 2, dan krijg je 0,99 terug.

zie het als 50% terug van het daadwerkelijk betaalde bedrag voor de 2 items.
Thankx. Ik blijf Scoupys voorwaarden af en toe toch wel onduidelijk vinden.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Jacky's »

Kan "maar" 1 account op mijn android aangestuurde smartphone aanmaken bij scoupy.
Ik kan niet echt uitloggen zoals via de website.
Weet dat meerdere forumgebruikers ook voor anderen coupons indienen, ik dus ook. Heeft iemand een idee om een tweede account aan te kunnen maken op de i-phone?
Gelukkig nog niet van bovengenoemde problemen gehad sinds drie dagen gebruik. Welcom to the new world/2020 :lol:
Plaats reactie