Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Shiven »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/nutell ... t=cashback

Nutella B-ready: van €2,39* voor €0,-, speciaal voor jou

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één Nutella B-ready 6-pack.
Nutella B-ready is de krokante versie van Nutella! Een knapperig wafeltje met binnenin de unieke smaak en smeuïgheid van Nutella.

Actievoorwaarden

Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Speciaal voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
Alleen geldig op Nutella B-ready x6 132 gr.
Mocht je met de Nutella B-ready actie op de website van Nutella mee hebben gedaan, dan mag je niet meedoen met deze actie.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een deelnemende winkel in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Meedoen aan deze actie kan alleen met een originele kassabon, niet met een kassabon verkregen bij de servicebalie van de supermarkt.
Heb je online boodschappen gedaan, dan kun je meedoen aan deze actie met een geldige factuur en/of een bestelling met betaalbewijs.
Deze cashback actie is begonnen op 18-12-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
*Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs. Per winkel kan de prijs verschillen.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door petra11 »

ik heb hem niet, maar geeft niet,
want er staat dus bij dat je niet meer mag mee doen
als je al hebt mee gedaan aan de geld terug actie via de site van Nutella.

Vreemde voorwaarde verder, dat je geen kassabon mag insturen die aan de servicebalie van een supermarkt is gemaakt.
Als je een mandje hebt met een paar boodschappen, ben je vaak het snelst geholpen aan de service-balie.
Waarom dat nu niet mag, is mij een raadsel.....
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Shiven »

petra11 schreef: vr 20 dec 2019, 15:05 Vreemde voorwaarde verder, dat je geen kassabon mag insturen die aan de servicebalie van een supermarkt is gemaakt.
Als je een mandje hebt met een paar boodschappen, ben je vaak het snelst geholpen aan de service-balie.
Waarom dat nu niet mag, is mij een raadsel.....
Ik heb Scoupy de vraag voorgelegd wat zij hiermee exact bedoelen. Ik vermoed een computeruitdraai op A4 formaat.
(Bijvoorbeeld omdat de kassabon is zoekgeraakt of niet werd meegegeven door de kassamedewerker).
Zodra ik duidelijkheid heb, laat ik het weten.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Shiven »

Uiterste datum: 21-12-2019
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Shiven »

Meedoen aan deze actie kan alleen met een originele kassabon,
niet met een kassabon verkregen bij de servicebalie van de supermarkt.
Antwoord van Scoupy op mijn vraag wat zij hiermee exact bedoelen:
Wij bedoelen inderdaad de uitdraai bij de klantenservice, deze worden vanaf nu niet langer meer geaccepteerd.
Lotje
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jan 2015, 22:56

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Lotje »

Shiven schreef: za 21 dec 2019, 12:47
Meedoen aan deze actie kan alleen met een originele kassabon,
niet met een kassabon verkregen bij de servicebalie van de supermarkt.
Antwoord van Scoupy op mijn vraag wat zij hiermee exact bedoelen:
Wij bedoelen inderdaad de uitdraai bij de klantenservice, deze worden vanaf nu niet langer meer geaccepteerd.
Nou dat is lekker dan, aangezien het mij al een aantal keren is overkomen dat de kassabon heel vaag afgedrukt werd of de uitdraai totaal mislukte, uitgerekend met een geld terug actie...
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door B2B »

Ze vinden je niet aardig bij de service balie als je hierom vraagt.
Maar ik laat dan het product terug scannen. En weer op scannen zodat ik een normale om heb.
Het liefst zelfs nog 2 bonnen van het terug en bij scannen. Anders komt er een 0 bon uit.

Maar nogmaals ze vinden je niet aardig als je dit vraagt. Maar na wat aanhouden doen ze het meestal wel

Anders gelijk kijken of de bon er goed uitkomt. Zo niet een kopie bon vragen bij de kassa.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy | Speciaal voor jou | Nutella B-ready 6-pack (132 gr.): van €2,39* voor €0,-

Bericht door Deezers »

B2B schreef: zo 22 dec 2019, 08:24 Ze vinden je niet aardig bij de service balie als je hierom vraagt.
Maar ik laat dan het product terug scannen. En weer op scannen zodat ik een normale om heb.
Het liefst zelfs nog 2 bonnen van het terug en bij scannen. Anders komt er een 0 bon uit.

Maar nogmaals ze vinden je niet aardig als je dit vraagt. Maar na wat aanhouden doen ze het meestal wel

Anders gelijk kijken of de bon er goed uitkomt. Zo niet een kopie bon vragen bij de kassa.
En als je zelfscant altijd voor de volledige, lange, bon kiezen..
Plaats reactie