Nieuwe Treetz campagnes

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door liamito »

De producenten van de aangeboden producten zullen zelf toch ook wel weet hebben van dit platform?
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marie-Louise »

miss piggy schreef: wo 29 jan 2020, 13:30
Marretje99 schreef: vr 24 jan 2020, 16:43 Misschien kun je proberen via de huishoudbeurs iets meer te weten te komen. Ik kreeg vorig jaar een uitnodiging voor de Treetz club van hun
(van huishoudbeurs@myrai.nl)
Die uitnodiging heb ik ook gehad en inmiddels deze reactie ontvangen (namen ivm privacy vervangen door xxx ;) ). Nu maar hopen dat de toezegging nagekomen wordt.
Hi xxx,

We hebben inderdaad een samenwerking gehad met Treetz om bepaalde producten te laten testen. De samenwerking loopt nu niet meer, maar we krijgen veel klachten binnen uit onze community. Ik heb het reeds doorgezet naar de partij achter Treetz en zij hebben toegezegd het weer in orde te maken.

Groet,
xxx
Ik heb 27.1 gemaild naar het email adres huishoudbeurs@myrai.nl hierover. Heb nog nuets teruggehoord ( misschien niet bij de juiste persoon terecht gekomen?). Maar fijn dat men probeert het op te lossen. Achteraf ging t ook om grote bedragen per produkt, gelukkig de 1e serie wel teruggekregen, lucovitaal was wel 12,95.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marie-Louise »

Marie-Louise schreef: wo 29 jan 2020, 15:51
miss piggy schreef: wo 29 jan 2020, 13:30
Marretje99 schreef: vr 24 jan 2020, 16:43 Misschien kun je proberen via de huishoudbeurs iets meer te weten te komen. Ik kreeg vorig jaar een uitnodiging voor de Treetz club van hun
(van huishoudbeurs@myrai.nl)
Die uitnodiging heb ik ook gehad en inmiddels deze reactie ontvangen (namen ivm privacy vervangen door xxx ;) ). Nu maar hopen dat de toezegging nagekomen wordt.
Hi xxx,

We hebben inderdaad een samenwerking gehad met Treetz om bepaalde producten te laten testen. De samenwerking loopt nu niet meer, maar we krijgen veel klachten binnen uit onze community. Ik heb het reeds doorgezet naar de partij achter Treetz en zij hebben toegezegd het weer in orde te maken.

Groet,
xxx
Ik heb 27.1 gemaild naar het email adres huishoudbeurs@myrai.nl hierover. Heb nog nuets teruggehoord ( misschien niet bij de juiste persoon terecht gekomen?). Maar fijn dat men probeert het op te lossen. Achteraf ging t ook om grote bedragen per produkt, gelukkig de 1e serie wel teruggekregen, lucovitaal was wel 12,95.
Het laatste bericht: ze hebben een technische storing gehad, ze gaan alle aanvragen en klachten behandelen.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door suhus »

Ik heb ook mail gekregen

Beste treetzlover,

Sinds een aantal dagen zijn we het slachtoffer geworden van een technische storing.
Hierdoor is onze site tijdelijk niet toegankelijk. Dit wordt spoedig opgelost.

We doen ons best om je binnenkort weer van leuke campagnes te voorzien.

Door deze technische storing zijn ook de terugbetalingen vertraagd. Deze week nog zal het geld naar jouw rekening worden overgemaakt.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

Vriendelijke groeten,

Team treetz
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door suhus »

Misschien krijgen wij geld terug
mama2015
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 jun 2015, 19:51

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door mama2015 »

Heb ook een mail ontvangen
Nou dan komt het dus allemaal wel goed...
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

De app en website zijn ook weer bereikbaar
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door liamito »

Zeer merkwaardig. Technische storing van ruim een week? :?
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door kuikentje »

Ik vertrouw het echt niet meer hoor
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marie-Louise »

De terugbetaling binnen 20 werkdagen is gewijzigd in 30 werkdagen.
Plaats reactie