Nieuwe Treetz campagnes

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Voor info en ervaringen over de vorige campagne zie:
https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... lit=treetz

https://treetz.club/nl/campaigns/inscription-open

Er staan sinds vandaag weer nieuwe campagnes open bij Treetz!
Het gaat wel heel hard: voor twee campagnes kun je je niet meer aanmelden (Maggi vegetarische erwtensoep en Unox puur soep). Maar het kan zijn dat deze campagnes weer vrijkomen wanneer er deelnemers zijn die niet op tijd zijn met kopen/indienen.

Open staan momenteel nog:

* BIOSTIME® SN-2 BIO PLUS PREMIUM ORGANIC
Heb je jonge kinderen (0-36 maanden)?Wij zijn op zoek naar gezinnen die een speciaal nieuw product willen testen: Biostime SN-2 BIO PLUS babymelk

Als je geselecteerd wordt voor deze campagne, wordt dit product gratis naar je verzonden om uit te proberen. In ruil hiervoor ontvangen we graag jouw mening over dit product.

Klinkt goed! Wat moet je doen om geselecteerd te kunnen worden?

Geef je op voor deze treetz campagne
Beantwoord een korte vragenlijst zodat we het juiste product naar je kunnen opsturen, als je geselecteerd wordt.
Geef ons de volledige adresgegevens waar het product geleverd kan worden
Vanaf 20/12/19 zullen we een selectie maken van de gezinnen naar wie we de producten zullen opsturen. De geselecteerden zullen zien dat ze verkozen zijn in de campagne zelf en zullen hierover ook een email ontvangen.

Als je geselecteerd bent, kan je het product laten testen door jouw kind zodra je het product ontvangen hebt. Daarna ontvangen we graag van jou een ingevulde enquête. Je hebt hiervoor de tijd tot 01/01/20. We kijken er naar uit van je te horen.

*Pampers Pure Protection
Je kunt nu Pampers Pure Protection testen en ons jouw mening sturen. Het enige dat je hoeft te doen is deelnemen aan de cashback-campagne en wij betalen je 100% terug op jouw aankoop ( 9.99 €).

Neem deel aan de campagne en accepteer de terugbetalingsvoorwaarden wanneer je zeker bent dat je de aankoopactie voltooit: door je te registreren ga je ermee akkoord om Pampers Pure Protection aan te kopen en ons het ticket binnen 5 dagen op te sturen. Wanneer de tijd verstreken is, wordt jouw deelname geëlimineerd en kunt je niet meer deelnemen in deze campagne.

Je kunt dit product vinden bij : Kruidvat, AH, Etos, Wehkamp, Bol.com, Pleinshoppen, COOP, Jumbo, Plus.

*Huggies Newborn
Je kunt nu Huggies Newborn testen en ons jouw mening sturen. Het enige dat je hoeft te doen is deelnemen aan de cashback-campagne en wij betalen je 100% terug op jouw aankoop (18.99 €).

Neem deel aan de campagne en accepteer de terugbetalingsvoorwaarden wanneer je zeker bent dat je de aankoopactie voltooit: door je te registreren ga je ermee akkoord om Huggies Newborn aan te kopen en ons het ticket binnen 5 dagen op te sturen. Wanneer de tijd verstreken is, wordt jouw deelname geëlimineerd en kunt je niet meer deelnemen in deze campagne.

Je kunt dit product vinden bij: https://www.bol.com en https://www.plein.nl
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door greetje11 »

Nou geweldig, kreeg om half 6 de email,
Mocht luiers testen, #65 en al 35 jaar uit de kleine kinderen. De rest was al op.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marieke »

Ja dat is dan wel een beetje raar gedaan. Persoonlijk was ik er blij mee!! Ik heb een zoon van 1,5 :)
Groet,

Marieke
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Ik was er ook blij mee. En vriendin heeft een baby dus ook voor de huggies ingeschreven. Maar bol heeft ze al niet meer.. En bij plein betaal je verzendkosten
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Ik had mij aangemeld voor de luiers maar zie dat je nog maar 2,5 dagen de tijd hebt. Vind ik hartstikke leuk. Maar bol.com heeft ze niet op voorraad en bij plein betaal je verzendkosten. Bij beide heb ik ze niet binnen voor de 28e ook niet al ik nu bestel. Na verlopen heb je pech kun je niet op nieuw aanmelden.. Eigenlijk weet je dan al dat deze actie niet meer kan.
mama2015
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 jun 2015, 19:51

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door mama2015 »

Sue-tje schreef: wo 25 dec 2019, 20:34 Ik had mij aangemeld voor de luiers maar zie dat je nog maar 2,5 dagen de tijd hebt. Vind ik hartstikke leuk. Maar bol.com heeft ze niet op voorraad en bij plein betaal je verzendkosten. Bij beide heb ik ze niet binnen voor de 28e ook niet al ik nu bestel. Na verlopen heb je pech kun je niet op nieuw aanmelden.. Eigenlijk weet je dan al dat deze actie niet meer kan.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken want ik heb ze vandaag besteld
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Ik heb ze inderdaad gevonden op bol. Had gevraagd of ze een melding wilden sturen als ze er weer waren, niet gehad dus. Ik heb ze dus inderdaad kunnen bestellen
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marieke »

mama2015 schreef: wo 25 dec 2019, 21:50
Sue-tje schreef: wo 25 dec 2019, 20:34 Ik had mij aangemeld voor de luiers maar zie dat je nog maar 2,5 dagen de tijd hebt. Vind ik hartstikke leuk. Maar bol.com heeft ze niet op voorraad en bij plein betaal je verzendkosten. Bij beide heb ik ze niet binnen voor de 28e ook niet al ik nu bestel. Na verlopen heb je pech kun je niet op nieuw aanmelden.. Eigenlijk weet je dan al dat deze actie niet meer kan.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken want ik heb ze vandaag besteld
Toen ik op bol keek, waren ze ook niet leverbaar.
Ze zullen later wel aangevuld zijn. Wel jammer, had ze ook graag gewild.
Groet,

Marieke
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Marieke schreef: wo 25 dec 2019, 22:34 Toen ik op bol keek, waren ze ook niet leverbaar.
Ze zullen later wel aangevuld zijn. Wel jammer, had ze ook graag gewild.

Als ik zoek op huggies 1 staat de box met 84 luiers er nog gewoon tussen als beschikbaar
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Oeps. Mijn bonnen worden niet geaccepteerd. Terwijl het facturen van bol zijn met factuur nummer en de prijs heel duidelijk. Worden geweigerd omdat de prijs niet zichtbaar is..
Plaats reactie