Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door suriboy »

Net even gebeld met HighCo:
"Ivm grote achterstand kunnen wij nog niet uitbetalen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedi gmogelijk verwerken."

Vervolgens gebeld met Pepsi:
"Wij hebben overleg gehad met Highco om de uitbetalingen te versnellen. Highco heeft dat beloofd te doen. Wij gaan weer met hen in overleg. We hebben meerdere klachten hierover gehad."


Lage adem hebben.
mario2310
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 16:06

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door mario2310 »

suriboy schreef: ma 09 mar 2020, 13:03 Net even gebeld met HighCo:
"Ivm grote achterstand kunnen wij nog niet uitbetalen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedi gmogelijk verwerken."

Vervolgens gebeld met Pepsi:
"Wij hebben overleg gehad met Highco om de uitbetalingen te versnellen. Highco heeft dat beloofd te doen. Wij gaan weer met hen in overleg. We hebben meerdere klachten hierover gehad."


Lage adem hebben.

Misschien hebben ze binnenkort ook nog last van het virus, net voordat ze zouden willen gaan uitbetalen,duurt het nog wat langer.....ik weet niet wat voor een bedrijfje dat is, misschien 'n één-mans of een vrouw zaak???
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door ikka »

mario2310 schreef: ma 09 mar 2020, 14:58
Misschien hebben ze binnenkort ook nog last van het virus, net voordat ze zouden willen gaan uitbetalen,duurt het nog wat langer.....ik weet niet wat voor een bedrijfje dat is, misschien 'n één-mans of een vrouw zaak???
https://www.highco-data.be/nl/over-ons

HighCo Data is een dochteronderneming van HighCo, een Frans beursgenoteerd bedrijf.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door suriboy »

Breaking News

Net mijn terugbetaling ontvangen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door AmeGrunn »

suriboy schreef: wo 11 mar 2020, 15:19 Breaking News

Net mijn terugbetaling ontvangen.
Same here! Zonet op mijn rekening gekregen.

Het is ook netjes binnen 8 weken gekomen, het max. tijd voor acties tot nu toe. En HighCo acties vallen altijd binnen die groep ...
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op wo 11 mar 2020, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Miranda »

suriboy schreef: wo 11 mar 2020, 15:19 Breaking News

Net mijn terugbetaling ontvangen.
Hier ook!
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door devlaas »

heb maar van 1 product mijn geld terug gekregen.
Weer vervelend
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door petra11 »

deVlaas:
je kreeg ook maar van 1 product geld terug.
Je moest kiezen uit die merken en soorten, dat was mij bekend.

staat ook bij het eerste berichtje: koop 1`van de volgende producten
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Miranda »

devlaas schreef: do 12 mar 2020, 07:52 heb maar van 1 product mijn geld terug gekregen.
Weer vervelend
Je kon ook maar met 1 product deelnemen! Je moest 1 vd varianten kiezen. :roll:
Plaats reactie