In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
MariaJ
Berichten: 705
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:28

In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door MariaJ »

Tot wanneer zijn mijn punten geldig?
De punten die jij hebt gespaard in 2019 zijn geldig t/m 2 februari 2020. De punten die je in januari 2020 spaart, neem je wel mee naar je nieuwe saldo.

Je kunt de punten inwisselen op:
https://www.hema.nl/mijn-hema/meerhema/vouchers
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door ikka »

Ik heb de vouchers vorig jaar eind januari geactiveerd en kreeg ze begin februari weer terug.

Beste xxx,

Je hebt xxx punten ontvangen

In de afgelopen weken heb jij 1 of meerdere vouchers geactiveerd, maar niet ingewisseld. Misschien was je de voucher vergeten, of was het product dat je zocht niet op voorraad in je HEMA winkel.

We willen graag dat jij met plezier je klantenpas blijft gebruiken. Daarom hebben we de punten die je voor deze voucher(s) hebt ingewisseld, weer teruggestort.

Er zijn xxx punten aan je saldo toegevoegd. Je kunt de punten direct inzetten voor een leuke kortingsvoucher of nog even doorsparen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door BabsMeijers »

ikka schreef: di 07 jan 2020, 19:24 Ik heb de vouchers vorig jaar eind januari geactiveerd en kreeg ze begin februari weer terug.

Beste xxx,

Je hebt xxx punten ontvangen

In de afgelopen weken heb jij 1 of meerdere vouchers geactiveerd, maar niet ingewisseld. Misschien was je de voucher vergeten, of was het product dat je zocht niet op voorraad in je HEMA winkel.

We willen graag dat jij met plezier je klantenpas blijft gebruiken. Daarom hebben we de punten die je voor deze voucher(s) hebt ingewisseld, weer teruggestort.

Er zijn xxx punten aan je saldo toegevoegd. Je kunt de punten direct inzetten voor een leuke kortingsvoucher of nog even doorsparen.
@ikka weet je toevallig nog of dit een voucher was voor een gratis product of een kortingsvoucher?
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door Lois »

Er is een voucher voor een gratis kopje koffie of thee. ;)
Momenteel kun je ook kiezen voor gratis drinkfles (Als je door had gespaard en 200 punten zou hebben) en een gratis theedoek met rookworst motief.
Je kunt ook een Nijntje boek schenken voor kinderen die het niet zo breed hebben

https://www.huisvlijt.com/hema-punten-d ... n-we-weer/
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door ikka »

BabsMeijers schreef: di 07 jan 2020, 20:06
@ikka weet je toevallig nog of dit een voucher was voor een gratis product of een kortingsvoucher?
2 vouchers, €10 en €15 korting. 27 januari geactiveerd.
Hoop dat het dit jaar ook werkt.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: In 2019 gespaarde HEMApunten zijn geldig t/m 2 februari 2020

Bericht door Marie-Louise »

ikka schreef: di 07 jan 2020, 19:24 Ik heb de vouchers vorig jaar eind januari geactiveerd en kreeg ze begin februari weer terug.

Beste xxx,

Je hebt xxx punten ontvangen

In de afgelopen weken heb jij 1 of meerdere vouchers geactiveerd, maar niet ingewisseld. Misschien was je de voucher vergeten, of was het product dat je zocht niet op voorraad in je HEMA winkel.

We willen graag dat jij met plezier je klantenpas blijft gebruiken. Daarom hebben we de punten die je voor deze voucher(s) hebt ingewisseld, weer teruggestort.

Er zijn xxx punten aan je saldo toegevoegd. Je kunt de punten direct inzetten voor een leuke kortingsvoucher of nog even doorsparen.
Bij mij hetzelfde. Ik heb ze teruggeboekt en deze zijn nog geldig na 2 februari 2020. Dat is wel fijn. Het waren de punten voor kop koffie.
Plaats reactie