Scoupy speciaal voor jou: Koop GUM Soft-picks, krijg gratis Advanced GUM tandpasta (bij Etos)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Scoupy speciaal voor jou: Koop GUM Soft-picks, krijg gratis Advanced GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door ikka »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/gum/gu ... t=cashback

GUM Soft-picks Advanced met gratis GUM tandpasta (bij Etos)
Koop beide producten (de Soft-picks Advanced EN de tandpasta samen) en krijg het volledige aankoopbedrag terug van de gekochte GUM tandpasta. Gekocht bij Etos.

Alleen geldig op GUM ActiVital Tandpasta 75 ml (adviesprijs €4,99), GUM Paroex Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,49), GUM Gingidex Tandpasta 75 ml (adviesprijs €6,49), GUM Ortho Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,49) of GUM HaliControl Tandpasta 75 ml (adviesprijs €5,29) en GUM Soft-picks Advanced Soft 30 pack (adviesprijs €6,99), GUM Soft-picks Advanced Regular 30 pack (adviesprijs €6,99) of GUM Soft-picks Advanced Large 30 pack (adviesprijs €6,99).

Deze cashback actie is begonnen op 17-02-2020. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

Ik heb zelf de tandpasta ooit mogen testen. Heb deze weggegooid. Mijn tanden werden niet glad maar stroef. :(
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Scoupy speciaal voor jou: GUM Soft-picks Advanced met gratis GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door Marieke »

Ik had het in de eerste instantie verkeerd begrepen.

Ik dacht eerst dat je zowel de ragers als de tandpasta vergoed kreeg maar scoupy heeft zulke goede acties niet meer tegenwoordig.
Groet,

Marieke
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy speciaal voor jou: GUM Soft-picks Advanced met gratis GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door Chrisje9999 »

Inderdaad, dacht in eerste instantie ook dat je van alle twee het geld terug kreeg.
Weer een actie die aantrekkelijk leek maar nu toch niets is, Soft picks zijn best duur en worden hier niet gebruikt.

Marieke schreef: wo 19 feb 2020, 07:56 Ik had het in de eerste instantie verkeerd begrepen.

Ik dacht eerst dat je zowel de ragers als de tandpasta vergoed kreeg maar scoupy heeft zulke goede acties niet meer tegenwoordig.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy speciaal voor jou: Koop GUM Soft-picks, krijg gratis Advanced GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door Florence »

en volgens mijn tandarts zijn de gewone houten tandenstokers beter voor je gebit dan die gummi.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Scoupy speciaal voor jou: Koop GUM Soft-picks, krijg gratis Advanced GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door suriboy »

Dit was een actie om de voorraad bij ETOS weg te krijgen daar zij dit product (tandpasta) uit hun assortiment hebben gehaald. Van Etos begrepen dat alleen enkele winkels nog een voorraad hadden in het Oosten.

Nu is de actie wel afgelopen.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Scoupy speciaal voor jou: Koop GUM Soft-picks, krijg gratis Advanced GUM tandpasta (bij Etos)

Bericht door feedbacknl »

je moet Inderdaad wel HEEL goed lezen... ben er ook ingetrapt... lijkt me niet de bedoeling!
Plaats reactie