Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Lois »

Hét artikel waar je hebberig van wordt.Hieronder vind je een lijstje met tijdschriften en hun huidige acties. Je kunt bij het afsluiten van een abonnement op een tijdschrift vaak kiezen voor een cadeau erbij. En sommige cadeaus zijn absoluut de moeite waard!

6x JAN + Redken shampoo en conditioner t.w.v. €47,10 ♥ nu voor €32,70 ♥ link
11x JAN + huidverzorgingsset van hannah t.w.v. €166,50 ♥ nu voor €59,95 ♥ link
6x JAN + Sisley Phyto Lipshine t.w.v. €33,95 ♥ nu voor €32,70 ♥ link
10x Cosmopolitan + BOSS parfumset t.w.v. €181,90 ♥ nu voor €34,95 ♥ link
5x Cosmopolitan + Dermalogica Skin Kit t.w.v. €64,85 ♥ nu voor €19,95 ♥ link
12x VOGUE + Luxe Beauty Bag t.w.v. €208 ♥ nu voor €50,00 ♥ link
5x VOGUE + N.4 hair mini darling set t.w.v. €35,00 ♥ nu voor €20,00 ♥ link
10x Harper’s Bazaar + luxe set van Guerlain t.w.v. €281,90 ♥ nu voor €59,90 ♥ link
5x Harper’s Bazaar voor € 25 + Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate t.w.v. €39,00 ♥ nu voor €25,00 ♥ link
6x ELLE + Dr van der Hoog set t.w.v. €64,00 ♥ nu voor €20,00 ♥ link
4x ELLE + Make-up studio make-upset t.w.v. €49,00 ♥ nu voor €15,00 ♥ link
5x ELLE + Dermalogica set t.w.v. €101,00 ♥ nu voor €20,00 ♥ link
4x ELLE + L’Occitane handverzorgingsset t.w.v. €35,96 ♥ nu voor €15,00 ♥ link
5x Women’s Health + Aussie haarverzorgingsset t.w.v. €69,95 ♥ nu voor €20,00 ♥ link
4x LINDA.meiden + Hema nagellakset t.w.v. €44,85 ♥ nu voor €25,00 ♥ link
6x CosmoGIRL! + Organix Cherry Blossom Ginseng shampoo en conditioner ♥ nu voor €19,95 ♥ link

http://www.bloglovin.com/frame?post=399 ... k=0&user=0
Groetjes, Lois
Ronal
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 05:54

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Ronal »

Bedankt Lois
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Chrisje9999 »

Ook 26 weken micro gids voor 10 euro met Bol.com bon van 10 euro dus eigenlijk gratis wel op tijd weer opzeggen.
lupus
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 05 dec 2014, 22:32

26 weken troskompas voor € 10,00 en een wehkampcadeaubon t.w.v. € 10,00

Bericht door lupus »

per saldo gratis: 26 weken troskompas voor € 10,00 en een wehkampcadeaubon t.w.v. € 10,00.
Het abonnement stopt automatisch. Aanbieding geldig tot 28 feb. 2015

http://www.troskompas.nl/wehkamp/
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Lois »

Koopjesjager geeft tips | Zo lees jij je favoriete magazines (bijna) helemaal gratis!

Misschien is dit wel de start van een nieuwe rubriek op mijn blog: Koopjesjager geeft tips! haha 😉 . Ik heb vaak dingen waarvan ik denk dat iedereen het weet en als ik het dan tegen iemand vertel dat ze helemaal verbaasd staan te kijken. Zo ook de tip van vandaag. Dit keer vertel ik jullie hoe jij (bijna) gratis tijdschriften kunt lezen.

Gratis tijdschriften

Naast boeken ben ik ook dol op het lezen van tijdschriften. Glamour, Grazia, Flair en Cosmopolitan zijn momenteel mijn favorieten. Het is grappig om te zien dat mijn favorieten in de afgelopen jaren erg veranderd zijn. Sommige magazines vond ik toen helemaal geweldig en zijn nu voor mij niet meer leuk of bestaan zelfs niet eens meer (denk aan Yes).

Vroeger kocht ik mijn tijdschriften altijd in de winkel. Ik werkte in een boekwinkel en kon precies bijhouden wat ik al gelezen had en wat er die dag nieuw binnengekomen was. Tegenwoordig hou ik het niet zo goed meer bij. Als ik in de Bruna winkel van mijn ouders ben, kijk ik even wat er nieuw is en neem ik die mee. Of soms (sorry mam), als ik in de supermarkt loop voor die laatste boodschap en mijn oog valt op de nieuwste Cosmo. Hoewel ik vroeger altijd dacht dat een abonnement erg duur was, weet ik nu wel beter.
Mijn eerste abonnement | waar moet je opletten?

Mijn eerste abonnement was drie jaar geleden van Glamour. Ik had nieuwe BH’s nodig en zag de volgende aanbieding: € 35,00 voor een jaar Glamour en een € 50,- cadeaubon van de Hunkemöller. Dat klinkt niet verkeerd. Ik koop dus een abonnement op de Glamour voor 35 euro en krijg een cadeaubon van 50 euro erbij. Voor een echte koopjesjager gingen mijn alarmbellen natuurlijk rinkelen, gelijk doen! Ik heb een jaar met plezier de Glamour gelezen en ben lekker losgegaan bij Hunkemöller.

gratis tijdschriften
Pin this image on Pinterest

Een van de dingen waar je wel op moet letten is dat je het tijdig opzegt en even let op de voorwaarden. Bij dit abonnement is het zo dat als je het cadeau geeft aan iemand, je het niet op hoeft te zeggen en het automatisch afloopt. Koop je het voor jezelf dan moet je het wel tijdig opzeggen. Ik zeg mijn abonnement nadat ik het heb aangeschaft altijd gelijk weer op. In de voorwaarden staat hoe dat kan. Vroeger ging dit per brief, maar tegenwoordig is een mailtje vaak al genoeg. Zorg dat je de bevestiging goed bewaard. Waarom ik hem altijd gelijk weer opzeg? Dan kan ik het 1. niet vergeten en 2. bestel ik later weer een nieuw goedkoop abonnement met nieuw welkomskado. Kan dat dan les? Ja natuurlijk kan dat. Je besteld het nieuwe abonnement op naam van je vriend/vriendin/hond of kat of je wacht een half jaar en je kunt hem ook op je eigen naam weer afsluiten!
Gratis tijdschriften

Voor de echte gratis freaks zal ik beginnen met de tijdschriften die je echt gratis kunt lezen. En dan heb ik het wel over de tijdschriften offline en niet de digitale waar ik zelf zo een hekel aan heb.

Zo kun je bijvoorbeeld de volgende magazines gratis proberen.

De Flair 4 weken gratis ( tijdelijk offline)
De Viva 4 weken gratis ( tijdelijk offline)
De Grazia 1 maand gratis

De eerste twee heb ik zelf al geprobeerd en mijn collega ook. We hebben dit beide na elkaar gedaan zodat we het in feite twee maanden achter elkaar hadden. Wel even tijdig opzeggen met een mailtje maar verder is het appeltje eitje! Die laatste ga ik zelf binnenkort nog eens proberen denk ik. Eerst even alle voorwaarden nog een keer goed doorlezen 😉 . Staat het magazine wat je zelf graag leest er niet tussen. Probeer dan eens te googlen op gratis naam tijdschrift lezen. Zo kun je deze aanbiedingen ook terug vinden.
Bijna gratis tijdschriften

Ik zou er zelf nooit voor kiezen om een abonnement af te sluiten met ‘korting’ via de sites van de tijdschriften zelf. Uiteindelijk is dit vaak wel iets goedkoper maar scheelt het echt niet veel. Iets wat ik dus zelf wel regelmatig doe, is kijken bij een tijdschrift of ze nog leuke cadeau aanbiedingen hebben. Soms is dat net iets waar ik zelf naar opzoek ben en juist op die momenten schaf ik het abonnement aan. Let ook hierbij op dat je het abonnement zelf op tijd stop zet. Hieronder een aantal interessante aanbiedingen die momenteel lopen.

1. | 11x Glamour + cadeaubon van The Wax Bar nu voor maar € 38,-
The Wax Bar Den Haag

De prijs de je normaal gesproken voor het geheel betaald is € 129,-. Nu betaal je slechts € 38,- euro voor een jaarabonnement en een cadeaubon van The Wax Bar a € 75,-. Als je het mij vraagt een goede deal. Zeker als je zelf al fan bent van The Wax Bar en er regelmatig te vinden bent zoals ik 😉 .

2. | 12x Cosmopolitan + Cowboysbag Cleland € 69,95

Als je opzoek bent naar een nieuwe cowboysbag is dit echt een leuke aanbieding. Normaal kost de tas en het abonnement € 232,-. Nu betaal je voor en de tas en het abonnement slechts eenmalig € 69,95!

3. | 20 x Viva of Flair met MY PAPER BAG cadeau voor € 89,95


Deze tas is normaal gesproken alleen al € 159,95. Wil je hem aanschaffen? Dan is dit een mooie manier om hem voordeliger aan te schaffen. Daarnaast heb je er dan ook nog eens een gratis reeks aan tijdschriften bij 🙂

Al met al, ik wacht altijd echt tot dat het iets is wat ik zelf leuk vind of toch al wilde kopen. Op die manier is het echt een koopje t.o.v. wat je toch al wilde aanschaffen.
Voordelig tijdschriftenabonnement via Kruidvat

Via via hoorde ik van de tijdschriften aanbieding van Kruidvat. Ik hoorde dat ze deze aanbieding 1-2 keer per jaar hebben dus het is zeker iets om in de gaten te houden.

Momenteel (november 2018) hebben ze de actie: Een tijdschriften abonnement voor € 9,95. Daarbij kies je uit of 11 keer een weekmagazine of 6 keer een maandmagazine. Omgerekend is dit super voordelig. Neem bijvoorbeeld het tijdschrift Knippie. Normaal gesproken is dat blad € 7,99 per uitgave. Als je 6 keer dit blad los aanschaft kost dit je bijna vijftig euro. Als je het abonnement via Kruidvat aanschaft bespaar je hiermee € 40,-.

Het grote voordeel van dit abonnement is dat het automatisch stopgezet wordt. Je hoeft dus geen rekening te houden met eventuele opzegtermijnen. Ook bestaat er geen limiet en kun je op zoveel titels abonnementen nemen als je wilt.
Al met al een paar mooie manieren om op een voordelige manier tijdschriften te kopen/lezen! Mocht je vragen hebben laat het me even weten!

https://mylittlehappiness.nl/koopjesjag ... r9Ywl6iXow
Groetjes, Lois
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Gitje »

@Lois
Heb jij misschien een directe link voor:
10x Harper’s Bazaar + luxe set van Guerlain t.w.v. €281,90
Ik kan hem nl. niet vinden.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Lois »

@Gitje dat is een bericht van ma 29 dec 2014
Neem aan dat die actie er niet meer is.
Groetjes, Lois
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door Gitje »

@ Lois Oké geen probleem.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door mousie »

Hallo Lois , ik wil graag een ELLE met een dr van de hoog pakket maar ik weet niet hoe ik in die link kan komen
teckel00
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:10

Re: Tip || Abonnement op tijdschriften met cadeau's

Bericht door teckel00 »

Momenteel bij kruidvat: bij aankoop van 1 velletje kerstzegels krijg je er een abonnement bij (bij 2 velletjes ook nog de kaartstandaard maar dan zou ik gaan voor 2x losse aankoop van 1 vel)
Plaats reactie