@anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

@anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door ikka »

https://www.anbo.nl/anbos-opa-oma-dag

https://www.nujunior.nl/het-laatste-nie ... -doen.html

Cadeautje voor opa en oma
Voor veel opa's en oma's is de coronatijd vervelend, omdat ze weinig bezoek krijgen. Wil jij je opa of oma opvrolijken? Stuur ze dan een mooie plant! Je kunt ze opgeven op de website van ANBO. De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei een plant bezorgd. Helemaal gratis.

Verras jouw opa of oma met een AnthuriumJij krijgt de kans om jouw opa of oma te verrassen met een mooie Anthurium kamerplant. Geef hem of haar snel op, want op = op.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aantal al genomineerden klopt niet.
Er staat 2 maar kunnen er goed al veel meer zijn. Ook de datum van bekendmaking klopt niet.

Op donderdag 15 mei wordt op een selectie van de beste, leukste en mooiste nominaties gemaakt voor op deze actiesite. Op dit moment zijn er... 2 genomineerden

Ik heb goede hoop omdat ze anders de actie wel gesloten zouden hebben, verwacht ik, net als met de Google Nest Mini.
(die is al verlopen)
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door K'tje »

Update op vrijdagmiddag 15 mei: de actie is een overweldigend succes. Alle kamerplanten zijn vergeven.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Lia »

Ik had meegedaan voor mijn moeder.
En kreeg net een mail dat ze de plant krijgt!
Leuk!!!
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Marry »

Ik heb ook een mail dat mijn kids opa en oma mogen verrassen met een plant
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Miranda »

Marry schreef: vr 15 mei 2020, 20:15 Ik heb ook een mail dat mijn kids opa en oma mogen verrassen met een plant
Mijn dochter heeft ook een mail dat haar opa en oma een plant krijgen erg leuk! Bedankt voor het melden!
Gebruikersavatar
Brigit
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:20

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Brigit »

Ook onze kinderen hebben ook mail gehad dat oma een plant gaat krijgen.
Ze hadden namens hun samen deze aangevraagd. Ben nu wel benieuwd of ook hun namen er allebei op het kaartje staan




Beste lezer,

Leuk dat je jouw opa of oma hebt aangemeld voor onze plantenactie. We hebben duizenden aanmeldingen gehad en we gaan dus heel veel opa’s en oma’s verrassen met een Anthurium kamerplant. Ook die van jou!

Vanwege het overweldigend aantal aanvragen lukt het helaas niet om alle planten al dit weekend te bezorgen. Maar we gaan er voor zorgen dat jouw oma en/of opa komende week een plant krijgt; met een kaartje erbij met jouw naam erop.

We hopen uiteraard dat jouw oma of opa blij is met deze verrassing!

Fijn weekend,

Liane den Haan
Directeur-bestuurder ANBO
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Marie-Louise »

Wij hebben daarnet de plant gehad. Van de kleinkinderen. Leuke actie[
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door ikka »

Hier niets. Mijn zus kreeg wel de mail. Achteraf gelukkig dat ze, net als ik, mijn ouders had genomineerd.
Ik heb het idee dat de eersten achter het net vissen. :cry:
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Lia »

Mijn moeder heeft ook niets ontvangen?
Ik hoop dat het nog komt.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Miranda »

Lia schreef: zo 17 mei 2020, 18:33 Mijn moeder heeft ook niets ontvangen?
Ik hoop dat het nog komt.

Je hebt een mail als je bent uitgekozen en niet alles kwam dit weekend zoals er eerst stond ivm de drukte.


Vanwege het overweldigend aantal aanvragen lukt het helaas niet om alle planten al dit weekend te bezorgen. Maar we gaan er voor zorgen dat jouw oma en/of opa komende week een plant krijgt; met een kaartje erbij met jouw naam erop.
Plaats reactie