Vind de juiste letters en win een groot boekenpakket

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Vind de juiste letters en win een groot boekenpakket

Bericht door Lois »

Vandaag is er een heel bijzondere winactie, want we gaan op zoek naar tien verschillende letters! Samen vormen die letters een woord van 13 letters.. En raad je het woord goed? Dan maak je kans op een geweldig groot boekenpakket mét goodies die ik heb samengesteld.

Voordat je nu alles uit je handen laat vallen en de speurtocht door mijn blog begint, lees deze blogpost dan even goed door. Allereerst zijn de letters verstopt bij verschillende andere bloggers waarvan ik hieronder een lijst zal plaatsen. Ze staan in een willekeurige volgorde en hebben allemaal rondom hun homepage of op een belangrijke pagina een letter verstopt. Denk aan bijvoorbeeld een recensie van een dag ervoor of ergens in een zijbalk. Mocht je het woord eerder denken te weten, dan heb je natuurlijk mazzel!

Als jij het woord denkt te weten dan mail je mij het woord toe (emmy@zonenmaan.net) met in de titel: IK HEB HEM! Naast dat je het woord geeft, vertel je ook wat je favoriete snack is voor tijdens (of na) het lezen en welke goodies je tof vindt. Missen een van die onderdelen? Dan heb je pech.

Snap je hem? Mooi.. Dan gaan we beginnen!

Allereerst krijgen jullie van mij een van de letters:

Zo zien de letters er dus uit.

En waar kan je de rest vinden?

Leesmee.nu

Infinitestories.nl

Booknuts

Thunderstruck Books

Bright Blue Books

Kwante in Wonderland

Pluizenbol

My Perfect Book Life

Bibi Books

My Thousand Lives

Heeeeel erg veel succes met zoeken, ik ga de doos voor de winnaar alvast vullen!

Deelnemen kan tot en met het einde van het jaar. SUCCES!

http://zonenmaan.net/bak-vind-juiste-le ... kenpakket/
Groetjes, Lois
Plaats reactie