WE ♥ VIDEO-community

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

WE ♥ VIDEO-community

Bericht door Lois »

Uitleg WE ♥ VIDEO-community

De WE ♥ VIDEO-community is een platform waarmee consumenten/kijkers in contact kunnen komen met RTL. We bieden mensen die het leuk vinden om hun mening te geven een plek om hun feedback te delen. Anderhalf jaar lang focusten we ons op jongeren tussen de 18 en 25 jaar, deze doelgroep gaan we nu uitbreiden. Iedereen tussen de 18 en 54 jaar die graag zijn/haar ervaringen wil delen, nodigen we uit om zich aan te melden!

Wat?
Via de WE ♥ VIDEO-community deel je je mening en ervaringen door middel van verschillende activiteiten: discussies in het forum, chatsessie met RTL-medewerkers, korte vragenlijsten en soms ook creatieve opdrachten zoals het maken van moodboards.

Waarom?
RTL wil graag weten wat jij belangrijk en leuk vindt. Door jouw steentje bij te dragen, weten wij hoe we nog leukere en betere content kunnen creëren, of dit nu gaat om tv-programma's, onze websites en apps, RTLXL, Videoland, YouTube of RTL Nieuws.

Hoe?
Wekelijks verschijnen er activiteiten in de community. Je kunt hieraan deelnemen op het moment dat het jou uitkomt. Het kost je maximaal een half uur per week om aan alles deel te nemen.

Wat krijg ik ervoor terug?
Uiteraard is jouw deelname niet voor niets. Onder de deelnemers aan onze onderzoeken verloten we vele prijzen zoals nieuwe gadgets, goodiebags en kaartjes voor evenementen en televisie-opnames. Daarnaast kom je in direct contact met RTL en zul je af en toe uitgenodigd worden op het hoofdkantoor in Hilversum.

Hoe meld ik me aan?
Aah fijn, je bent overtuigd! Ga naar de volgende pagina om de aanmeldvragenlijst in te vullen. Dit duurt hooguit een paar minuten.

https://welovevideo.typeform.com/to/VtFIOB
Groetjes, Lois
Plaats reactie